1403/6/11

کد خبر: 137683

1403-04-31 15:36:53

زهرا نعمتی: شرایط اردوها خوب است / ملی پوشان در آرامش آماده پارالمپیک پاریس می شوند

عضو هیئت رئیسه فدراسیون گفت: تمام تلاش کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون حفظ آرامش ملی پوشان و ایجاد فضای مناسب برای برگزاری اردوهای آمادگی است.

زهرا نعمتی عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان در گفتگو با روابط عمومی درباره رویکرد فدراسیون در بازی های پارالمپیک پاریس بیان کرد: با توجه به اهمیت این رقابت ها، مطمئن هستم که موفقیت کاروان کشورمان در پارالمپیک پاریس دغدغه اصلی کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون است و به همین دلیل تمام تلاش ها و برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای کسب مدال های خوشرنگ از سوی ملی پوشان است.

وی ادامه داد: در مدت حضور دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون شاهد تلاش های شبانه روزی ایشان و کادر اجرایی فدراسیون برای ایجاد فضایی مناسب برای آماده سازی ورزشکاران هستیم. در همین زمان کارهای اساسی برای آماده سازی تیم‌های ملی انجام شده که در آینده شاهد کسب نتایج بهتری از سوی ورزشکاران خواهیم بود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون افزود: بیشتر رشته های اعزامی به پارالمپیک پاریس تجهیزات محور هستند و داشتن تجهیزات استاندارد به آمادگی ورزشکاران کمک زیادی می کند. در همین راستا فدراسیون تجهیزاتی را تهیه و در اختیار تیم های ملی قرار داده است و مسئولین فدراسیون همچنان در حال تهیه دیگر تجهزیزات برای رشته های تیروکمان و تیراندازی هستند تا ورزشکاران با تجهیزات روز آماده مسابقات شوند.

 

نعمتی افزود: به عنوان نماینده کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک در اردوی تیم های ملی اعزامی به پاریس حضور پیدا کردم و خوشبختانه ورزشکاران در شرایط خوبی قرار دارند و فضای اردوها برای آماده سازی ملی پوشان خوب و مناسب است. در بازدیدی که از اردوی تیروکمان داشتم ، شاهد امیدواری ملی پوشان بودم ، خوشبختانه کادر فنی که با تیم تمرین می کند و وضعیت تیم نسبت به قبل بهتر است و امیدوارم نسبت به مسابقات گذشته نتایج بهتری کسب شود.

وی در خصوص حضور بانوان در پارالمپیک پاریس گفت: من اولین ورزشکار بانویی بودم که توانست در پارالمپیک 2012 لندن مدال طلای تاریخ ورزش بانوان ایران را در پارالمپیک کسب کند اما بعد از آن در پارالمپیک 2016 ریو و 2020 توکیو، من به همراه ساره جوانمردی و هاشمیه متقیان موفق به کسب مدال طلای پارالمپیک شدیم که این نشان از رشد و پیشرفت ورزش بانوان پارالمپیکی کشورمان دارد و مطمئن هستم که در پاریس هم شاهد درخشش بانوان کشورمان هستیم.

نعمتی عنوان کرد: خوشبختانه مسئولین وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون نگاه ویژه ای به ورزش بانوان دارند و در سال های اخیر شاهد حمایت های خوبی از سوی مسئولین برای توسعه ورزش بانوان پارالمپیکی بودیم و مطمئن هستم که این روند ادامه دارد و در مسابقات آینده نیز شاهد حضور بانوان ملی پوش بیشتری در کاروان اعزامی کشورمان خواهیم بود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون در پایان گفت: از مسئولین کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تشکر ویژه ای دارم که تمام برنامه ریزی ها و تلاش هایشان جهت حفظ آرامش ملی پوشان و ایجاد فضای مناسب برای آمادگی آنها جهت حضوری موفق در پارالمپیک است. امیدوارم که کاروان کشورمان دست پر از مسابقات باز گردد و شاهد کسب مدال های خوشرنگ از سوی ورزشکاران باشیم.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: انجمن ها

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu