1403/6/11

کد خبر: 137701

1403-05-05 17:16:22

اهدا 15 دستگاه ویلچر ویژه بسکتبال به هیئت استان بوشهر

آئین اهدا 15 دستگاه ویلچر ویژه بسکتبال به هیئت ورزش های جانبازان و توان یابان استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، آئین اهدا 15 دستگاه ویلچر ویژه بسکتبال به هیئت استان بوشهر با حضور مدیرکل و مسئولین اداره کل بهزیستی و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

دکتر عزیزنژاد مدیرکل بهزیستی استان در این مراسم گفت: هیئت استان بوشهر همواره در مسابقات ملی و بین المللی موفقیت های زیادی را کسب کرده که آخرین آن نایب قهرمانی تیم دوومیدانی بانوان در سی و هشتمین دوره مسابقات پارادومیدانی کشور در خرداد ماه گذشته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تیم بسکتبال بانوان وآقایان بوشهر نیز به دلیل کمبود امکانات نمی توانست در مسابقات حضور یابد ، افزود: اکنون با این اقدام بهزیستی استان، کمبود تجهیزات نیز برطرف شده و می توانیم در صحنه های ملی و بین المللی در رشته بسکتبال نیز تیم استان را اعزام نماییم.

دکترعزیزنژاد مدیرکل بهزیستی استان به بیان رسالت های اداره بهزیستی در خصوص جامعه هدف پرداخت و گفت: یکی از این وظایف توانمند سازی جامعه هدف در حوزه ورزشی است. امروز با کمال مسرت در جهت توسعه توانمند سازی ورزشکاران توان یاب استان مفتخریم که به لطف و مدد الهی توانستیم 15 دستگاه ویلچر ویژه بسکتبال را در اختیار هیئت ورزش های جانبازان و توان یابان استان قرار دهیم.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: اخبار استان ها

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu