بازی‌های پارالمپیک پاریس۲۰۲۴؛

دیدار دکتر کوهپایه‌زاده با رئیس کمیته پزشکی کمیته بین المللی پارالمپیک

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان با رئیس کمیته پزشکی کمیته بین المللی پارالمپیک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، در حاشیه بازی‌های پارالمپیک پاریس۲۰۲۴، دکتر کوهپایه زاده رئیس و دکتر محمدی عضور کارگروه پزشکی و علوم ورزشی فدراسیون با “دکتر درمان رئیس کمیته پزشکی کمیته بین المللی پارالمپیک دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار درباره وضعیت آکادمی ملی پارالمپیک کشورمان و فعالیت های علمی مرتبط در فدراسیون درمورد پزشکی و علوم ورزشی ارائه شد که با استقبال رئیس کمیته پزشکی کمیته بین المللی پارالمپیک همراه گردید.

دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون گفت: در این نشست درباره راهکارهای فی مابین از جمله آمادگی کمیته پزشکی IPC برای برگزاری دوره های کلاسبندی و پزشک تیم در کشورمان مطرح شد. همچنین مقرر شد یک شبکه از افراد صاحب نظر و توانمند در زمینه پزشکی و علوم ورزشی در سراسر دنیا با راهنمایی رئیس کمیته پزشکی کمیته بین‌المللی پارالمپیک ایجاد کنیم تا بتوانیم بهترین عملکردها از بخش های مختلف در طراحی برنامه ها و اجرای آن استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: مقرر شد با کمک IPC نرم افرازی را که برای ثبت اطلاعات آسیب های ورزشی در مسابقات پارالمپیک استفاده می شود را بتوانیم در مسابقات پاراآسیایی جوانان تاشکند بتوانیم به کار بگیرم. همچنین مقرر گردید آسیب دیدگی های کاروان کشورمان را در طی روزهای مسابقات پارالمپیک در نرم افزار مربوطه IPC ثبت کند و ما هم در این مطالعه بزرگ که بررسی روی آسیب‌های ورزشی در طول مسابقات است شرکت کنیم.

سایر اخبار