بازی‌های پارالمپیک پاریس۲۰۲۴؛

توسعه کمی و کیفی پارادوومیدانی از اصلی ترین اهداف فدراسیون جانبازان و توان یابان در چهار سال پیشرو است

در حاشیه بازی‌های پارالمپیک پاریس۲۰۲۴، دکتر کوهپایه زاده در راستای اجرای این هدف با مدیر آموزش فدراسیون جهانی دوومیدانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون، اشرفی مشاور رئیس کمیته ملی پارالمپیک و هادیزاده سرپرست انجمن پارادوومیدانی، امروز با “کریس کوهن” مدیر آموزش فدراسیون جهانی دوومیدانی دیدار و گفتگو کردند.

دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون در خصوص این دیدار گفت: در این جلسه، در خصوص توسعه کمی و کیفی ورزش دوومیدانی در ایران گفتگو شد و مقرر گردید با کمک مدیر آموزش فدراسیون جهانی این رشته، در سطوح مختلف آموزش مربیگری دوومیدانی را توسعه دهیم.همچنین قرار شد با راهنمایی “کریس کوهن”، در بخش داوری بتوانیم و دوره‌ های مختلف آموزش داوری دوومیدانی را به صورت حضوری در کشورمان برگزار نماییم.

وی ادامه داد: در این دیدار کریس کوهن گفت می تواند نماینده‌های صاحب نظر در بخش کلاسبندی پزشکی را به ما معرفی کند تا در توسعه این بخش در سطح ملی کمک کننده باشند. همچنین هادیزاده در این جلسه طرحی را ارائه کرد تا بتوانیم دوومیدانی را در سطح شهرها، استان‌ها و بین کشورها در سطح قاره توسعه دهیم که مورد استقبال “کریس کوهن: قرار گرفت. همچنين مقرر شد مکاتبات آینده در ۳ بخش مربیگری، داوری و کلاسبندی پیشنهادات خود را ارائه کنیم و نیز در برگزاری مسابقات از نظرات مشورتی مدیر آموزش فدراسیون جهانی بهره مند شویم.

خبر مرتبط: دیدار دکتر کوهپایه زاده با رئیس فدراسیون جهانی تیروکمان

سایر اخبار