بازی‌های پارالمپیک پاریس۲۰۲۴؛

قدردانی رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان از رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان در پیامی، از رئیس سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران برای انعکاس شایسته اخبار و گزارش‌ کاروان فرزندان ایران در هفدهمین دوره بازی های پارالمپیک تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

“لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق “

جناب آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

رقابت‌های پارالمپیک 2024 پاریس برگزار شد و کاروان فرزندان ایران توانست با کسب مدال‌های خوشرنگ برگ زرین دیگری را در تاریخ ورزش کشورمان ثبت کند.

به یقین بخش قابل توجهی از انعکاس موفقیت‌های کاروان فرزندان ایران، مرهون تلاش شبانه‌روزی جنابعالی و همکاران محترمتان است که آگاهی‌بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده و در راستای تولید و انتشار اطلاعات صحیح از نتایج و عملکرد تیم‌های ملی از هیچ کوششی دریغ نکردید. نقش بی‌بدیل اصحاب رسانه در انعکاس درخشش ملی‌پوشان و نیز امید بخشی به خانواده بزرگ جانبازان و توان‌یابان کشور، در جریان بازی‌های پارالمپیک پاریس با تلاش شبانه‌روزی و همتی خستگی‌ناپذیر، به نیکی محقق گردیده است.

به درستی می‌دانم، توصیف رسالتی که بر عهده گرفته‌اید، قلم و زبان را یارای ارج نهادن به آن نیست. تلاش‌های صادقانه و کوشش بی‌شائبه و بی‌دریغی که جنابعالی و همکاران محترمتان در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی داشته‌اید، را ستایش می‌کنیم و بر خود فرض می‌دانیم از سعی و تلاش حضرتعالی و همکاران محترمتان تقدیر و تشکر نمایم.

از خداوند متعال توفیقات روز افزون برای جنابعالی و همکاران محترمتان را در سایه‌ زعامت فرمانده معظم کل قوا، خواستارم.

خبر مرتبط: قدردانی دکتر کوهپایه زاده از خانواده ورزش های جانبازان و توان یابان

سایر اخبار