برگزاری جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی و مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها با وزیر ورزش و جوانان

جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی با دکتر احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در محل وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی با دکتر احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در محل وزارتخانه درحال برگزاری است و مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها نیز به صورت وبیناری در جلسه حضور دارند.

قرار است در این نشست سیاست‌ها و راهبردهای وزیر ورزش و جوانان در راستای برنامه‌ریزی حضور در المپیک ۲۰۲۸ و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ تبیین شود.

احمد راستینه رئیس کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، معاونین وزارت ورزش و جوانان، مسئولین کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی و مدیران کل ستادی در جلسه حضور دارند.

در این نشست دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان ضمن عرض خیر مقدم به دکتر دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان و عرض تبریک برای موفقیت های کاروان المپیک و پارالمپیکی کشورمان در پاریس، درباره تقویت بودجه وزارت ورزش به ویژه در بخش همگانی، تقویت جایگاه شورای ورزش در استان‌ها در ذیل برگزاری جلسات موثر شورای عالی ورزش در سطح ملی و قراردادن حمایت از ورزش و زیر ساخت‌های ورزشی در شمول تکالیف قانونی نمایندگان ورزش مطالبی را عنوان نمود.

 

سایر اخبار