بازدید دکتر کوهپایه زاده از تمرینات ملی پوشان جوان پاراوزنه برداری

مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان امروز در اردوی تیم ملی پارا وزنه برداری حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، دکتر کوهپایه زاده رئیس و حسین پور سرپرست دبیری فدراسیون به همراه حسین توکلی سرمربی تیم ملی، محمدی رئیس و آذرباد دبیر انجمن پاراوزنه برداری امروز یکشنبه بیست و پنجم شهریور ماه با حضور در اردوی جوانان از تمرینات پاراوزنه برداران جوان بازدید کردند.

دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون در این بازدید بیان کرد: از اینکه شما را می‌بینم بسیار خوشحال هستم. خوشبختانه در پارالمپیک پاریس نتایج خوبی توسط تیم ملی پاراوزنه‌برداری کشورمان کسب شد. وزنه برداری همواره از رشته های پرطرفدار و مدال آور بوده است. امروز شاهد حضور افتخار آفرینان ادوار قبلی در کادر فنی تیم ملی هستیم. انشاالله از تجربیات آنها استفاده کنید و بتوانید به خوبی این مسیر موفقیت را طی کنید.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان را می کنیم که این رشته از امکانات خوبی برخوردار باشد. امیدوارم شما رکوردهای خوبی را به دور از آسیب دیدگی در اردوها ثبت کنید. پوشیدن پیراهن تیم ملی ساده نیست اما شما توانستید به تیم ملی دعوت شوید.

رئیس فدراسیون گفت: ما باید با بهره گیری از علوم ورزشی مسیری را فراهم کنیم که شما ابتدا در پاراآسیایی جوانان تاشکند و سپس در پارالمپیک ۲۰۲۸ عملکرد خوبی داشته باشید و پشتوانه خوبی برای تیم موفق وزنه برداری کشورمان باشید.

برای مشاهده تصاویر کلیک کنید

سایر اخبار