برگزاری جلسه بررسی و آسیب شناسی عملکرد مدیریتی فدراسیون جانبازان و توان یابان در پارالمپیک پاریس

جلسه بررسی و آسیب شناسی عملکرد مدیریتی فدراسیون جانبازان و توان یابان در پارالمپیک پاریس2024 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیر، مدیر ورزش قهرمانی، نعمتی عضو هیئت رئیسه، سیدباقری مشاور عالی، دستیار ناظر اردوهای تیم های ملی، کادر پزشکی فدراسیون، رضایی سرمربی تیم ملی و کشفیا رئیس انجمن والیبال نشسته، ایزدی سرمربی تیم ملی شنا، هادیزاده سرپرست انجمن دوومیدانی، جلسه بررسی و آسیب شناسی عملکرد مدیریتی فدراسیون در پارالمپیک پاریس امروز برگزار شد.

در این جلسه افراد حاضر در نشست به بیان نقطه نظرات خود در خصوص عملکرد کاروان پرداختند.

ارائه برنامه دقیق تمرین از سوی کادر فنی پیش از آغاز مسابقات، رعایت اصول تغذیه ای به خصوص در رشته وزنه برداری، حفظ سلامتی ورزشکاران با وجود شرایط آب و هوایی متغیر محیط، علاوه بر کسب مدال‌های خوشرنگ و شکسته شدن رکورد های جهان و آسیا از دیگر نقاط مثبت عملکرد کاروان بود که در این نشست مطرح شد. همچنین نقاط منفی عملکرد مدیریتی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

د‌کتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون در این جلسه گفت: ورزشکاران ما، سرمایه های مهمی هستند که باید از آنها محافظت کنیم تا باز هم شاهد موفقیت آنها در رویدادهای آینده باشیم. در این مسیر با جلسات آسیب شناسی تخصصی و بهره گیری از افراد متخصص می توانیم برای ادوار بعدی پارالمپیک عملکرد موفق تری داشته باشیم.

عکاس: رضا جوشقانی

 

 

  

سایر اخبار