به منظور بررسی قوانین پاراوزنه برداری؛

نشست مسئولین فدراسیون و انجمن پاراوزنه برداری برگزار شد

بررسی داوری و قوانین رشته پاراوزنه برداری امروزدر محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، با پایان یافتن هفدهمین دوره بازی های پارالمپیک پاریس و درخشیدن تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان در این مسابقات و پیرو دیدار دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون با خورخه مورنو رئیس انجمن جهانی پاراوزنه برداری کمیته بین المللی پارالمپیک در پاریس، جلسه ای با حضور مسئولین فدراسیون و انجمن وزنه برداری امروز چهارشنبه بیست و هشتم شهریور ماه برگزار شد.

دکتر کوهپایه زاده در این جلسه عنوان کرد: باتوجه به پایان بازی های پارالمپیک، پیش از آغاز سال جدید میلادی این فرصت وجود دارد که بتوانیم در خصوص قوانین رشته پاراوزنه برداری پیشنهادات مان را به صورت مکتوب برای انجمن جهانی پاراوزنه برداری ارسال کنیم که در صورت تایید آن در قوانین جدید اعمال گردد.

در این جلسه مقرر شد پس از بررسی های لازم و کارشناسی، پیشنهاداتی برای قوانین داوری و کلاسبندی به IPC ارسال شود. همچنین برای برگزاری اردوی مشترک با دیگر کشورها و میزبانی مسابقات بین المللی و منطقه ای اقدامات لازم صورت گیرد و برای ارتقای دانش سطح داوران و مربیان، دوره های مختلف در سطح بین المللی برنامه ریزی و اجرایی شود.

عکاس: رضا جوشقانی

سایر اخبار