حضور قهرمانان پسشکسوت فدراسیون جانبازان و توان یابان در کنار تیم های ملی به ویژه جوانان می تواند بسیار الهام بخش باشد

نشست مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، جلسه شورای مدیران امروز یکشنبه یکم مهرماه با حضور رئیس، دبیر، مشاور عالی و مدیران فدراسیون برگزار شد.

دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون در این جلسه ضمن تبریک ایام هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق (ع)، آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: این ایام یادآور رشادت ها، ایثار و دلاوری های رزمندگان است و ما باید آنها را سرلوحه خودمان قرار دهیم. ما می بایست روحیه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در نسل امروز ترویج و نهادینه کنیم و نسل جوان ورزشکاران را به گونه ای تربیت کنیم که با روحیات جانبازان و شهدای عزیزمان آشنا شوند. در این مسیر حضور جانبازان سرافراز کشورمان که برخی از آنها از پیشکسوتان ورزش این حوزه هم هستند در اردوهای تیم های ملی می تواند تاثیرات زیادی بر جوانان ورزشکار داشته باشد. حضور جانبازان برای ما ثروت ارزشمندی است که می توانیم از آنها برای پرورش نسل جدید کمک بگیریم.

وی ادامه داد: موفقیت های کسب شده در پارالمپیک پاریس بسیار ارزشمند است. فدراسیون جانبازان و توان یابان ۱۶ مدال از مدال های کسب شده توسط کاروان فرزندان ایران در بازی‌ها را به خود اختصاص داد که در این میان از حضور هشت بانویی اعزامی، پنج مدال کسب شد که این نتایج نشان از به ثمر رسیدن تلاش هایی است که از بعد بازی‌های توکیو انجام شده بود و امروز شاهد درخشیدن ملی پوشانی هستیم که در طول چهار سال تلاش به این موفقیت رسیدند. البته می توانستیم نتایج بهتری را کسب کنیم و ما به این مدال ها قانع نیستیم و برای رشد و ارتقا در رویدادهای آینده از همین امروز برنامه ریزی می کنیم تا ضمن حفظ نتایج بتوانیم پیشرفت لازم را داشته باشیم.

دکتر کوهپایه زاده افزود: ما ورزشکاران مستعد زیادی داریم. دو نفر از ملی پوشانی که در آخرین روزها به جمع کاروان پارالمپیک اضافه شدند توانستند مدال آوری کنند که این نشان می دهد ما ورزشکاران با استعدادی داریم که اگر آنها را شناسایی کنیم می توانند در رویدادهای بين المللی افتخار آفرین باشند.

رئیس فدراسیون گفت: هیئت های استانی ما عملکرد خوبی داشتند و ما باید با همراهی آنها به شناسایی ورزشکاران مستعد جدید بپردازیم و با دعوت آنها به اردوی تیم ملی پشتوانه های خوبی را بسازیم. استعدادهای بیشماری در کشورمان داریم و که ما با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی بایدپارالمپیک فضا و بستر لازم را برای رشد آنها فراهم نماییم.

در ادامه جلسه امروز مدیران به ارائه گزارشی از عملکرد واحدهای خود پرداختند.

عکاس: رضا جوشقانی

سایر اخبار