پیام تسلیت فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان در پی شهادت سید حسن نصرالله

فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت و تعزیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

حمله وحشیانه و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیست به ضاحیه ی بیروت که منجر به شهادت رساندن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی و جمعی از فرماندهان و مردم مظلوم لبنان شد، موجب تالم و انزجار مردم مسلمان و ملت شریف ایران عزیز اسلامی شد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان یکی از بزرگترین رهبران مقاومت بود که با شجاعت در برابر رژیم جنایتکار صهیونیست ایستاد و در مسیر ظلم ستیزی و سربلندی جبهه مقاومت، پیروزهای ماندگاری را درتاریخ به ثبت رساند و همواره در مبارزه با رژیم دژخیمان صهیونیست از حقوق مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت دفاع کرد.

شهادت جانسوز مجاهد مبارز و نستوه سید حسن نصرالله و مردم مظلوم لبنان موجب غم و اندوه بی پایان جامعه ورزش کشور به ویژه خانواده بزرگ ورزش جانبازان و توان یابان شد.

فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان و مردم مظلوم لبنان را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم مظلوم فلسطین و لبنان، ملت شریف ایران عزیز اسلامی، جبهه مقاومت، خانواده معزز و داغدار این عزیزان تسلیت و تعزیت می گوید و از خداوند متعال علو درجات، رحمت الهی و حشر با اولیالله را برای شهید حسن نصرالله و شهدای لبنان و برای بازماندگان صبر جمیل را مسئلت می دارد.

سایر اخبار