امضا تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون و المپیک ویژه ایران

در راستای توسعه ورزش کم توانان ذهنی تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان و المپیک ویژه ایران امضا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، جلسه ای با حضور دکتر کوهپایه زاده رئیس و سیدباقری مشاور عالی فدراسیون و دکتر واعظ موسوی سرپرست انجمن کم توانان ذهنی و رئیس، دبیر، مسئولین و اعضای المپیک ویژه ایران در محل این نهاد برگزار و تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون و این کمیته منعقد گردید.

در این نشست ضمن خیر مقدم توسط رئیس المپیک ویژه ایران، قابلیت ها و سوابق این المپیک از ۲۵ سال پیش توسط دکتر کاشی ارائه شد و اعضای حاضر در نشست به تشریح اقدامات و فعالیت های این مجموعه پرداختند.

همچنین در ادامه جلسه، دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون عنوان کرد: امیدواریم که با معرفی تعداد بیشتری از افراد واجد شرایط از بین ورزشکاران المپیک ویژه ایران به بخش انجمن کم توانان ذهنی فدراسیون و همچنین معرفی ورزشکاران ID شناسایی شده توسط فدراسیون با استناد به ارزیابی ها و کلاسبندی های انجام شده به المپیک ویژه ایران، شاهد توسعه کمی و کیفی ورزش کم توانان ذهنی باشیم.

رئیس فدراسیون از امضا این تفاهم نامه ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم هر چه زودتر اجرای مفاد این تفاهم نامه آغاز شود و شاهد مصادیق اجرایی این تفاهم نام برای توسعه ورزش جانبازان و توان یابان باشیم.

عکاس: رضا جوشقانی

برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید

سایر اخبار