رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان:

بررسی وضعیت بودجه و زیرساخت ها از محور اصلی گفتگو با دکتر دنیامالی بود

دکتر کوهپایه زاده گفت: خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان نگاه حمایتی به ورزش جانبازان و توان یابان دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، جلسه شورای مدیران فدراسیون امروز با حضور رئیس، دبیر، نایب رئس، مشاور عالی و مدیران فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون شهادت سید حسن نصر الله دبیرکل حزی لبنان، مروم مظلوم لبنان، سردار نیلفروشان را تسلیت عرض کرد و گفت: اگر امروز سید حسن نصر الله پرچمدار جبهه مقاومت به فیض شهادت نائل شد اما همچنان جهاد حق علیه باطل و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان ادامه دارد. از خداوند متعال علو درجات، رحمت الهی و حشر با اولیالله را برای شهید حسن نصرالله و شهدای لبنان مسئلت دارم.

وی ادامه داد: هفته گذشته با دکتر دنیامالی وزیر ورزش و جوانان دیدار کردم که این نشست فرصتی شد تا در خصوص وضعیت زیر ساخت ها، ورزشگاه ها و همچنین بودجه گفتگو کنیم. خوشبختانه با نتایج درخشانی که ورزشکاران این فدراسیون در پارالمپیک پاریس کسب کردند مسیر برای حمایت از ورزش این حوزه باز است و دکتر دنیا مالی نگاه حمایتی به ورزش جانبازان و توان یابان دارد که امیدوارم در آینده با همراهی وزیر و وزارت ورزش و جوانان شاهد رشد و توسعه ورزش جانبازان و توان یابان باشیم.

دکتر کوهپایه زاده افزود: در راستای توسعه و توجه به ورزش افراد کم توان ذهنی، تفاهم نامه ای با المپیک ویژه ایرانیان منعقد شد تا با ارتباط و تعامل هرچه بیشتر با مسئولین این المپیک شرایط را برای حضور ورزشکاران کم توان ذهنی در عرصه ورزش بیش از گذشته مهیا نماییم.

رئیس فدراسیون گفت: با توجه به اینکه پشتوانه سازی تیم های ملی حائز اهمیت است و برای کسب موفقیت های بیشتر در رویدادهای آینده نیاز به جوانگرایی داریم، در این ماه جشنواره بزرگ استعدادیابی جوانان را برگزار خواهیم کرد و علاوه بر آن تلاش می کنیم تا با برگزاری نشست با مسئولین سازمان بهزیستی، آموزش و پرورش استثنایی افراد مستعد بیشتری در رشته های همگانی و قهرمانی شناسایی کنیم.

در ادامه این جلسه مدیران حاضر در نشست گزارشی از عملکرد واحدهای خود ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

 

سایر اخبار