در جلسه عمومی با کارکنان فدراسیون مطرح شد؛

دکتر کوهپایه زاده: فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان پر افتخار ترین فدراسیون ورزشی کشور در بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس محسوب می شود

نشست عمومی دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان با کارکنان امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، نشست عمومی دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان با کارکنان این مجموعه امروز سه شنبه دهم مهر ماه برگزار شد.

دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون در این جلسه بیان کرد: شهادت سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار نیلفروشان از سرداران بزرگ اسلام و مردم مظلوم لبنان را تسلیت عرض می کنم.شهید سید حسن نصرالله الگوی ایثار و از خودگذشتگی بود که در مسیر دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبان و مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیست به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی ادامه داد: در پارالمپیک پاریس شاهد درخشش ورزشکاران جانباز و توان یاب بودیم و از 25 مدال کسب شده توسط کاروان فرزندان ایران، 16 مدال به ملی پوشان فدراسیون ما تعلق دارد و این یعنی فدراسیون جانبازان و توان یابان در بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس توانست پرافتخار ترین فدراسیون ورزشی کشور باشد و ما به این مهم افتخار می کنیم. البته این موفقیت ها حاصل زحمات و تلاش های شما از سال 2021 و بعد از پارالمپیک توکیو است که فضایی را فراهم کردید تا ملی پوشان در آرامش آماده حضور در این رویداد بزرگ شوند.

دکتر کوهپایه زاده عنوان کرد: خوشبختانه در دیداری که با دکتر دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان داشتیم، نگاه حمایتی به ورزش جانبازان و توان یابان داشتند. امیدوارم با حضور ایشان در وزارت ورزش و همچنین حمایت های کمیته ملی پارالمپیک، بتوانیم بیش از آنچه که در پارالمپیک پاریس رقم خورد را بدست آوریم چرا که در کشور ما ورزشکاران مستعد زیادی وجود دارد که با ایجاد شرایط لازم می توانیم در مسابقات آتی شاهد کسب مدال های بیشتری باشیم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: خدمت به ورزشکاران جانباز و توان یاب باعث خیر و برکت زندگی است و خداراشاکرم که این فرصت نصیب ما شد تا بتوانیم به قهرمانان این حوزه ورزش کشورمان خدمت کنیم و مسیر را برای کسب موفقیت آنها فراهم نماییم.

عکاس: رضا جوشقانی

سایر اخبار