با حکمی از سوی حسین پور؛

پورایران سرپرست نایب رئیسی بانوان انجمن پاراشنا و دکتر قربانیان سرپرست نایب رئیسی بانوان پاراوزنه برداری شدند

در احکامی جداگانه از سوی سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، سرپرست نایب رئیسی بانوان انجمن پاراشنا و پاراوزنه برداری منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، در احکامی چداگانه از سوی حسین پور سرپرست دبیر فدراسیون، سرپرست نایب رئیسی بانوان انجمن پاراشنا و پاراوزنه برداری منصوب شدند.

متن این احکام به شرح زیر است:

سرکار خانم دکتر پروین قربانیان

نظر به پیشنهاد سرپرست محترم  انجمن پاراوزنه‌برداری و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده سرکارعالی، به‌موجب این حکم، بعنوان ” سرپرست نایب رئیسی بانوان انجمن پاراوزنه‌برداری” منصوب می‌شوید.

امید است؛ با اتکال به ایزد متعال و تحت  توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری و راهبرد تفکر، توکل و تلاش در انجام امورمحوله، بر اساس سیاست‌ها و برنامه‌های فدراسیون حداکثر اهتمام لازم را بکار بسته و در انجام وظایف خطیری که برعهده دارید موفق و مؤید باشید.

سرکار خانم بنفشه پور ایران

نظر به پیشنهاد سرپرست محترم انجمن پارا شنا و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده سرکارعالی، به‌موجب این حکم، بعنوان ” سرپرست نایب رئیسی بانوان انجمن پاراشنا” منصوب می‌شوید.

امید است؛ با اتکال به ایزد متعال و تحت  توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری و راهبرد تفکر، توکل و تلاش در انجام امورمحوله، بر اساس سیاست‌ها و برنامه‌های فدراسیون حداکثر اهتمام لازم را بکار بسته و در انجام وظایف خطیری که برعهده دارید موفق و مؤید باشید.

عکاس: رضا جوشقانی 

سایر اخبار