برگزاری اولین المپیاد ورزشی ویژه جانبازان و توان یابان با همکاری بسیج سپاه سلمان در سیستان و بلوچستان

هیئت ورزش های جانبازان و توان یابان سیستان و بلوچستان از برگزاری المپیاد ورزشی در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، اولین المپیاد ورزشی با همکاری بسیج سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و هیئت های ورزشی استان در رشته های تیروکمان ، تیراندازی و والیبال نشسته در شهر زاهدان برگزار شد که در پایان به نفرات برتر در هر رشته مدال و حکم قهرمانی با حضور جانشین سپاه سلمان، معاون تربیت بدنی سپاه سلمان، معاون توسعه ورزش، روسای هیئت های ورزشی و جمعی از مسئولین اهدا شد.

گفتنی است در حاشیه این جشنواره، کارگاه آموزشی و استعدایابی برای شرکت کنندگان و با هماهنگی بسیج پزشکان ورزشکاران، غربالگیری فشار و قند خون شرکت کننده انجام شد .

برگزاری جلسه تخصصی استعدایابی ویژه جانبازان قطع عضو

این جلسه با حضور زنجانی معاون فرهنگی، نوری رئیس اداره تربیت بدنی و کارشناسان تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگرا و دکتر تیموری رئیس هیئت استان سیستان و بلوچستان برگزار شد . 

در این جلسه مقرر شد ضمن بهره مندی از زیرساخت های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، در چند رشته ورزشی استعدادیابی توسط هیئت انجام و ورزشکاران در رشته های مختلف ساماندهی شوند. همچنین مقرر گردید در بهمن ماه المپیاد ورزشی ویژه جانبازان با نظارت و اجرای هیئت در زاهدان برگزار شود.

گفتنی است که پیش از این، تفاهم نامه ای میان هیئت با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان امضا شده است.

      

 

سایر اخبار