با حکمی از سوی دکتر کوهپایه زاده؛

سرپرست انجمن های شطرنج و فوتبال روی میز منصوب شدند / سروری مشاور ریاست در امور ورزش کم توانان ذهنی شد

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان برگزار و سرپرست انجمن های شطرنج، فوتبال روی میز و مشاور ریاست در امور ورزش کم توانان ذهنی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، نشست هفتگی شورای مدیران فدراسیون امروز یکشنبه پانزدهم مهر ماه با حضور رئیس، نایب رئیس و مدیران برگزار شد.

در ابتدا جلسه دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون بیان کرد: اکنون فدراسیون در مسیر جدیدی بعد بازی های پارالمپیک پاریس قرار دارد که باید با همدلی و هم افزایی از فرصت ها برای توسعه، گسترش رشته های فدراسیون در بخش پارالمپیکی و غیر پارالمپیکی به ویژه در حوزه ورزش کم توانان ذهنی استفاده نماییم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به موفقیت در پاراآسیایی ژاپن و پارالمپیک لس آنجلس باید از امروز برنامه ریزی کنیم و با اعزام تیم های ملی به مسابقات برون مرزی، ورزشکاران را آماده کنیم. در تلاش هستیم تیم های کشورمان را در رشته های بوچیا، وزنه برداری، شنا و دوومیدانی به مسابقات زیر 23 سال جهانی معلولین اعزام نماییم تا ورزشکاران جوان ما علاوه بر کسب مدال، تجربه حضور در میادین بین المللی را بدست آورند.

رئیس فدراسیون گفت: خوشبختانه دکتر دنیامالی وزیر ورزش و جوانان دیدگاه حمایتی و بسیار خوبی نسبت به ورزش جانبازان و توان یابان دارد و امیدوارم با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک شاهد گسترش ورزش این حوزه و کسب موفقیت های بیشتر باشیم.

در ادامه این جلسه مدیران از عملکرد واحد های خود گزارشی را ارائه کردند.

در پایان دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون، سروری را به عنوان مشاور رئیس در امور ورزش کم توانان ذهنی، هدهدی را به عنوان سرپرست انجمن شطرنج، حدادی زحمتکش را به عنوان سرپرست انجمن فوتبال روی میز معرفی کرد.

عکاس: رضا جوشقانی

سایر اخبار