رئیس کمیته پارالمپیک در مجمع عمومی فدراسیون:

بین فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان و کمیته ملی پارالمپیک تعامل بسیار خوبی وجود دارد

دکتر کارگری، رئیس کمیته پارالمپیک در مجمع عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان گفت: بین فدراسیون جانبازان و کمیته پارالمپیک تعامل بسیار خوبی وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، دکتر کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک در مجمع عمومی فدراسیون گفت: عملکرد ما در المپیک و پارالمپیک درخشان و قابل تقدیر بود از عزیزان حاضر در مجمع تشکر می کنم. بیشترین مدال در پارالمپیک کسب شد. ۲۰ مورد تاریخسازی صورت گرفت و در بخش بانوان خیلی خوب عمل کردند.

وی افزود: بانوان کاروان ما درخشان بودند و آورده های خوبی برای مقام معظم رهبری، نظام و مردم کشورمان داشتند. آورده های فرهنگی و اجتماعی در پاریس بی نظیر بود.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک بیان کرد: قبل از پاریس با فدراسیون ها قول و قرار داشتیم که بعد از پاریس تحولات اساسی را آغاز میکنیم و مقدمات آن هم چیده شده است.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: اردوهای تاشکند قبل از پاریس شروع شده است و طراحی کردیم که در رویدادها به یکدیگر کمک کنند. برای لس آنجلس هدف گذاری کردیم و راهبردمان توسعه کیفی در برنامه ما است.

کارگری گفت: ابر چالش ما نداشتن پشتوانه در ورزش قهرمانی است. باید این موضوع جدی گرفته شود. خواهشم این است که هیات ها مسئول توانمند در این زمینه انتخاب کنند. 

وی خاطرنشان کرد: استعدادیابی بسیار مهم است. مربیان زیادی داریم و باید سطح آن ها را بالا ببریم. تا سالهای سال مبنای مدیریتمان باید فرمایش رهبر انقلاب باشد که فرمودند ورزش جانبازان و معلولین و قهرمانی اینها نسبت به قهرمانی ورزش کسانی که مشکل جسمی ندارند دوبرابر بیشتر ارزش دارد.

سایر اخبار