1403/5/12

کد خبر: 10201

1400-10-11 13:25:24

غریب شی: امیدوارم در نخستین اعزام برون مرزی به رقابت های آسیا- اقیانوسیه عملکرد فنی خوبی داشته باشم/ با انفعال و گوشه نشینی هرگز انسان به جایی نخواهد رسید

علی اکبر غریب شیء، عضو تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین در آخرین روز از اردوی متصل به اعزام رقابت های آزاد قهرمانی آسیا- اقیانوسیه ژاپن، به روابط عمومی فدراسیون گفت: در این اردو به سطح آمادگی مطلوبی رسیدم و چون به تازگی در رقابت های قهرمانی کشور که تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار شد، رکورد خوبی را ثبت کردم انگیزه خوبی دارم.

غریب شی افزود: در مسابقات قهرمانی کشوری که اخیرا در تهران برگزار شد، با ثبت رکورد ۲۳۶ در دسته وزنه ۱۰۷ کیلوگرم ضمن کسب عنوان نخست، رکورد آسیا را نیز جابه جا کردم.

وی تاکید کرد: من بعد از یک حادثه، در سال ۱۳۸۰ دچار معلولیت شدم و پس از مدتی به این نتیجه رسیدم با انفعال و گوشه نشینی هرگز انسان به جایی نخواهد رسید بنابراین به کمک خانواده و دوستانم وارد عرصه ورزش معلولین شدم و در شهر شیراز به کمک مرحوم بهمن گلبار نژاد وزنه برداری را آغاز کردم. در حال حاضر نیز در فاصله بین اردوهای تیم ملی تمریناتم را با فرزند ایشان، علی گلبار نژاد ادامه می دهم.

ملی پوش دسته ۱۰۷ کیلوگرم تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین تصریح کرد: رقابت های آزاد قهرمانی آسیا- اقیانوسیه ژاپن نخستین اعزام برون مرزی من است و تاکنون فقط در رقابت های داخلی شرکت کرده ام. امیدوارم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم رکوردهای خودم را در این مسابقات تکرار کنم.

علی اکبر غریب شیء در پایان خاطر نشان کرد: از سال ۸۰ که تاکنون بخش پر فراز و نشیبی از زندگی را پشت سر گذاشته ام و امیدوارم بتوانم زحمات همراهانم در این سالها را جبران کنم. همیشه شاکر خداوند هستم و از خانواده خودم، خانواده مرحوم بهمن گلبارنژاد، کادر فنی و دوست خوبم علی خلج که در تمرینات و فعالیت ها مرا بسیار یاری کرده است سپاسگزارم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu