1403/5/12

کد خبر: 10230

1400-10-11 13:25:24

انتخابات هیات ورزش های جانبازان و معلولین کرمان/ نخعی برای سومین دوره متوالی، در سمت رییس ابقا شد

 

انتخابات هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان کرمان، روز گذشته، با حضور رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار و مهدی نخعی با کسب اکثریت آرا، برای سومین دوره متوالی، به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

 دکتر علی صمیمی، رییس فدراسیون ورزش­های جانبازان و معلولین با ابراز خرسندی از برگزاری شایسته این مجمع، گفت: خوشبختانه شاهد برگزاری یک مجمع بسیار خوب بودیم و از همه­ی دست اندرکاران برگزاری تشکر و قدردانی می کنم. این جلسه نشان از انسجام، نظم، رفاقت و همدلی خوبی در مجموعه ی ورزش جانبازان و معلولین استان بود، و از نوع نگرش مدیرکل ورزش و جوانان هم مشخص بود، نگاه ویژه­ای به ورزش معلولان و جانبازان دارد و بدین گونه توانسته این رفاقت را بسیار عالی ایجاد کند.

دکتر صمیمی افزود: مهدی نخعی طی ۸ سالی که مسئولیت این هیات را به­عهده داشتند، موفقیت بسیار عالی به­دست آوردند، چرا که هم در گروه و تیپ استانی­ اول شدند و جدای از آن، در مجموعه­ی کل کشور، رشد بسیار عالی را به وجود آورده اند و این به وجود  نمی­آید مگر با کمک شما عزیزانی که در این مجمع هستید و دیگرانی که حضور ندارند ولی در کنار شما تلاش می­کنند و همچنین وجود قهرمانانی که هم افتخاری برای فدراسیون و هم برای کشور هستند.

وی ضمن تشکر از دکتر امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان برای حمایت از ورزش کرمان، تصریح کرد: نگاه ویژه­ شما به ورزش، بخصوص در بخش معلولین باعث خوشحالی ما است و سپاسگزار حمایت ها و نگرش مثبت شما به ورزش جانبازان و معلولین کرمان هستیم.

دکتر امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز با اشاره به اینکه فدراسیون جانبازان و معلولین برای خودش یک وزارت به تمام معناست و بودن در کنار این فدراسیون برای همه ما افتخار است گفت: در بخش ورزش جانبازان و معلولین کرمان، قهرمانان سرافراز ما در رأس آنها زهرا نعمتی، پیمان نصیری و بسیاری دیگر، نقش موثری در معرفی این استان در سطح بین­المللی و جهانی داشته­اند و باعث کسب افتخار برای این استان و کشور شده اند.

امیری خراسانی با ابراز خرسندی از عملکرد هیات جانبازان و معلولین یادآور شد: اعضای این هیات، دلسوزانه و عاشقانه برای مجموعه کار کرده­اند که نتیجه­ی آن وفاق و همدلی در این مجموعه است.

مهدی نخعی، رییس هیات نیز با تشکر از همه­ی اعضا که مجددا به وی رای اعتماد دادند، گفت: استان کرمان امسال درکاروان ایران اعزامی به بازی­های پاراآسیایی جاکارتا ۱۰ نماینده داشت و امیدواریم با همت همه­ی دوستان و عزیزان، در بازی­های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و پاراآسیایی ۲۰۲۲ چین، شاهد حضور نمایندگان بیشتری از استان کرمان باشیم.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu