1403/5/12

کد خبر: 10505

1400-10-11 13:25:24

مهدوی: همکاری صمیمانه کادر هیات برای توسعه ورزش معلولین استان / در تلاشیم حضوری موثر در جشنواره فرهنگی، ورزشی جانبازان و معلولین داشته باشیم

هیات ورزش های جانبازان و معلولین مازندران در بررسی عملکرد هیات های استانی سال ۹۶ موفق شد با کسب ۸۰۴ امتیاز رتبه سوم را در میان هیات های استانی گروه الف کشوری بدست آورد.

نقی مهدوی، رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین مازندران، در خصوص این انتخاب به روابط عمومی فدراسیون گفت: در مازندران ۱۸ رشته فعال در بخش مردان و ۱۱ رشته در بخش بانوان داریم و سال گذشته تلاش کردیم ورزشکاران بیشتری را به تیم های ملی اعزام کنیم.

مهدوی افزود: حاصل این تلاش های اعزام ۹ ملی پوش در تیم های والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، دوومیدانی، وزنه برداری و تیراندازی و نیز دو مربی در بسکتبال و تیراندازی بوده است.

وی تاکید کرد: برای توسعه ورزش جانبازان و معلولین در استان، کادر هیات صمیمانه با یکدیگر همکاری دارند و برنامه های آموزشی و استعدادیابی و اردوهای استانی به طور مرتب برگزار می شود.

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین مازندران ادامه داد: برای حضور موثر در لیگ جانبازان و معلولین، با همکاری بهزیستی استان ۵ تیم والیبال نشسته در و ۲ تیم فوتبال ۷ نفره و بسکتبال با ویلچر تشکیل دادیم و در سال های ۹۵ و ۹۵ به صورت پیاپی، در لیگ برتر قهرمان والیبال نشسته شدیم در دسته یک والیبال نشسته و لیگ برتر بسکتبال با ویلچر نیز قهرمان هستیم.

نقی مهدوی در پایان خاطر نشان کرد: همراه با اعزام ملی پوشان مازندرانی به جاکارتا، تلاش می کنیم حضور موثری در جشنواره فرهنگی، ورزشی جانبازان و معلولین در بهمن ماه امسال نیز داشته باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu