1403/5/12

کد خبر: 10620

1400-10-11 13:25:24

جلسه هماهنگی چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات توانبخشی معلولین، جانبازان، سالمندان و صنایع پزشکی وابسته برگزار شد

جلسه هماهنگی چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات توانبخشی معلولین، جانبازان، سالمندان و صنایع پزشکی وابسته در محل جامعه ی  معلولین ایران با حضور نماینده فدراسیون و سازمان های مردم نهاد این حوزه برگزار شد.

این نمایشگاه از ۱۱تا ۱۴ مهر ماه با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت و پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران جمعیت هلال احمر، انجمن های تخصصی حوزه معلولان و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی  و مراکز علمی و دانشگاهی در محل سایت نمایشگاهی مجتمع نمایشگاهی گفتگو (جنب بوستان گفتگو) از ساعت ۱۰ الی ۱۸  برگزار می گردد.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه و علاقمندان می توانند با دریافت آموزش های علمی و عملی رایگان در کلاسهای آموزش تخصصی، سمینارها ی تخصصی، کارگاههای آموزشی مشارکت نموده و از برنامه های جنبی این رویداد شامل (ارائه خدمات آموزشی رایگان)  بهره مند گردند.

چهارمین  نمایشگاه بین المللی تخصصی  تجهیزات و خدمات توانبخشی معلولین ، جانبازان و سالمندان و صنایع پزشکی  وابسته (E.R.D 2018)  تا کنون با حضور بیش از ۶۰ شرکت تولید کننده و واردکننده محصولات کمک توانبخشی و خدمات سازمان های مردم نهاد به عرضه محصولات توانبخشی خواهند پرداخت.

همچنین برای این نمایشگاه برنامه های جانبی همچون کارگاه های آموزشی، سمینارهای تخصصی – برنامه های ورزشی و تقدیر از کارآفرینان و پیشکسوتان در حوزه صنعت توانبخشی در نظر گرفته شده است.

     

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu