1403/5/12

کد خبر: 10742

1400-10-11 13:25:24

از فروش آنلاین بلیط مسابقات تا ساعات سرو غذای ورزشکاران در دهکده بازی ها/ دو کره با یک پرچم متحد در رژه افتتاحیه شرکت می کنند

   

مسوولین کمیته برگزاری بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، از آغاز فروش آنلاین بلیت مسابقات خبر دادند.

راجا ساپتا، رئیس کمیته برگزاری بازی ها گفته است: ما قیمت بلیط مراسم افتتاحیه را از ۵۰۰ هزار تا ۷۵۰ هزار روپیه در نظر گرفتیم و با توجه به درخواست های زیادی که ارائه شد، فقط تا سقف ۴ بلیط، در اختیار هر خریدار قرار می گیرد. در جریان بازی ها نیز،  بلیط تماشای یک رشته ، ۱۰ هزار روپیه خواهد بود، و بلیط نامحدود ورود به ورزشگاه ها برای ۶ روز برگزاری بازی ها نیز با قیمت ۲۰۰ هزار روپیه به فروش می رسد.

رستوران دهکده بازی ها، ساعات سرو غذا در جریان بازی های امسال را اعلام کرد.

بر خلاف ۴ سال قبل که رستوران دهکده بازی های پارا آسیایی اینچئون ۲۴ ساعته باز بود اما مسولین کمیته برگزاری بازی های جاکارتا به طور رسمی اعلام کردند که خدمات رستوران برای وعده صبحانه از ساعت ۴ تا ۱۰ صبح خواهد بود ، ناهار از ساعت ۱۰ تا ۳ بعد از ظهر و وعده غذایی شام هم از ۵ عصر تا ۱ بامداد در دسترس ورزشکاران کشورهای مختلف قرار خواهد گرفت.

مسولین ورزش کره جنوبی و شمالی توافق کردند تا تحت پرچم مشترک شبه جزیره کره، در مراسم افتتاحیه بازی های پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شرکت کنند.

ماجد راشد ، رئیس اماراتی کمیته پارالمپیک آسیا، APC در این باره گفت: در ورزش معلولین، این اولین بار است که شاهد رژه متحد ورزشکاران ۲ کره هستیم. این می تواند برای ما یک نقطه آغاز، جهت همکاری های بعدی محسوب شود.  ما اینجا دور هم جمع می شویم تا اتحاد را به نمایش بگذاریم و این مورد خاص ما را در مسیر رسیدن به این هدف یاری می کند.

کاروان کره جنوبی با ۳۱۳ نفر در ۱۷ رشته و همسایه شمالی آنها با ۲۰ ورزشکار برای سومین دوره بازی های پارا آسیایی، راهی اندونزی می شوند و پرچم داران هر کشور هم مطابق برنامه، پرچم متحد شبه جزیره کره را حمل خواهند کرد.

با شروع بازی ها، ورزشکاران این ۲ کشور، در ۳ ماده، تیم مشترک خواهند داشت، یک تیم متحد در شنا و ۲ تیم در تنیس روی میز.

کره جنوبی در بازی های پارا آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون با ۷۲ مدال طلا ، ۳۲ نقره و ۷۷ برنز در رتبه دوم جدول مدالی ایستاد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu