1403/5/12

کد خبر: 10816

1400-10-11 13:25:24

مراسم بدرقه ملی پوشان تهرانی اعزامی به رقابت های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا

مراسم بدرقه ورزشکاران و مربیان استان تهران با حضور ریاست و دبیر فدراسیون، ریاست بهزیستی استان تهران، مدیر کل و معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل سیاسی استانداری، معاونت توسعه اداره کل ورزش و جوانان، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، روسای هیات های توابع و پیشکسوتان ورزش استان، ۷ مهر ماه،  در کنار مزار شهید گمنام فدراسیون برگزار شد.

ریس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان تهران، ضمن ارائه گزارش عملکرد هیات در این مراسم، از اعزام ۱۹ ورزشکار و مربی تهرانی در ۹ رشته به رقابت های پاراآسیایی جاکارتا خبر داد.

در این مراسم ریاست بهزیستی استان تهران ضمن آرزوی موفقیت و کسب مدال های رنگارنگ برای ورزشکاران جانباز و معلول گفت: بسیار خوشحالم که در جمع شما ورزشکاران هستم. ما از تمام بضاعت و توان خود و سازمان  برای حمایت و توانمند سازی این قشر از جامعه تلاش خواهیم کرد.

در پایان این مراسم، هدایایی نیز از طرف بهزیستی و هیات ورزش های جانبازان ومعلولین استان تهران برای ورزشکاران و مربیان در قالب کمک هزینه پرداخت گردید و روسای هیات های توابع استان تهران نیز با اهدا هدیه ای از ریاست فدراسیون تقدیر بعمل آمد.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu