1403/5/12

کد خبر: 11374

1400-10-11 13:25:24

محمدى به مدال برنز رسید/ رستمی رکورد شکنی کرد و طلایی شد

در روز دوم رقابت هاى وزنه بردارى، امروز وزنه برداران دسته ۶۵  و ۷۲ کیلوگرم بر روی تخته رفتند که در نهایت موفق به کسب یک طلا (و رکوردشکنی) و یک برنز شدند.
حمزه محمدى در دو حرکت خود به ترتیب موفق به مهار وزنه هاى ١٨١ و ١٨۵ کیلوگرم شد. او در حرکت سوم در مهار وزنه ١٩٠ کیلوگرم ناکام ماند.
محمدى در بازیهاى آسیایى گوانگجو ٢٠١٠ به مدال طلا و در بازیهاى آسیایى اینچئون ٢٠١۴ به مدال نقره دست یافته بود. در این دسته وزنه بردار چینى با مهار وزنه ٢٠۵ کیلوگرم به مدال طلا رسید و وزنه بردار مالزى با بلند کردن وزنه ٢٠۴ کیلوگرم مدال نقره را از آن خود کرد.
در ادامه این رقابت ها نیز روح الله رستمی وزنه بردار دسته ٧٢ کیلوگرم کشورمان به رقابت با حریفانش پرداخت و در پایان مدال باارزش طلا را از آن خود کرد. این پانزدهمین طلای کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ است.
رستمی در سه حرکت خود به ترتیب موفق به مهار وزنه‌های ٢١٣، ٢١٨ و ٢٢۵ کیلوگرم شد. رستمی در حرکت چهارم و برای رکوردشکنی وزنه ٢٢٩ کیلوگرم را انتخاب کرد که با مهار آن موفق به ثبت رکورد جدیدی در جهان به نام خود شد. روح الله رستمی پیش از این موفق به کسب مدال نقره پاراالمپیک لندن ٢٠١٢ شده بود. او در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون ٢٠١۴ و پاراالمپیک ریو ٢٠١۶ در ترکیب ایران حضور نداشت.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu