1403/5/13

کد خبر: 11932

1400-10-11 13:25:24

طهماسبی: امیدوارم در سمرقمند بر سکوی رقابت های قهرمانی آسیا بروم/ برای ادامه تمریناتم در دریاچه آزادی به تهران مهاجرت کردم

اکبر طهماسبی، ملی پوش خوزستانی پاراکانو، در خصوص اعزام به رقابت های قهرمانی آسیای ازبکستان به روابط عمومی فدراسیون گفت: برای حضور در این رقابت ها از اردیبهشت ماه در اردوی آمادگی به سر می بریم و تلاش بسیاری کرده ایم.

طهماسبی افزود: سال هاست فعالیت ورزشی می کنم و با ورزشکاران غیر معلول به رقابت می پردازم، دوچرخه سواری، کوهنوردی و پاراگلایدر از رشته هایی ست که به آنها علاقمندم و در مسابقاتشان شرکت می کنم و ۴ سال است که در معلولین ورزش می کنم.

وی افزود: در این مدت بارها با برخی برخوردهای غیرکارشناسانه روبه رو بوده ام ولی هر بار مصم تر از قبل به هدفم فکر می کنم و سعیم بر این است که روحیه ورزشی ام تقویت کنم تا موانع را از سر راهم بردارم.

عضو تیم ملی پاراکانو کشورمان، در پایان خاطرنشان کرد: در این سالها علی رغم همه ی مشکلاتی که داشتم به دلیل علاقه به قایقرانی، مسیرم را با اراده پیگیری کرده ام، حتی ناچار شدم محل سکونتم را به دلیل تمریناتم در دریاچه آزادی به تهران منتقل کنم و امیدوارم در رقابت های سمرقند بر روی سکو بایستم.

رقابت های پاراکانو قهرمانی آسیا، از ۲۸ مهر به مدت سه روز در ازبکستان برگزار می شود و تیم ملی پاراکانو، برای حضور در این مسابقات، فردا صبح، تهران را به مقصد سمرقند ترک می کند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu