1403/5/13

کد خبر: 11995

1400-10-11 13:25:24

آجورلو: راه برای ورزشکاران مستعد و شایسته هموار است/ رقابت های منطقه ای تیراندازی به منزله ورودی انتخابی تیم های ملی الف و ب

یوسف آجورلو، رئیس انجمن تیراندازی، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، تاکید کرد: برای شناسایی استعدادهای تیراندازی در سطح کشور و ارزیابی عملکرد استانی رقابت های آزاد را در ۵ منطقه برگزار می کنیم.

آجورلو افزود: این مسابقات از پنجشنبه در تهران آغاز می شود و برای سهولت رفت و آمد در سایر استان ها، شهرهای مشهد، شیراز، تبریز و اصفهان را نیز مرکز قرار دادیم تا ورزشکاران از استان های همجوار بتوانند در نزدیک ترین فاصله و با کم ترین هزینه در این رقابت ها شرکت کنند.

وی در خصوص نحوه نظارت به رکورد ورزشکاران در ۴ منطقه دیگر تصریح کرد: مسابقات تهران در سالن فدراسیون و روی سیبل های دیجیتال برگزار می شود اما در چهار شهر دیگر به دلیل عدم امکان دسترسی به سیبل دیجیتال، امتیازدهی توسط داوران انجمن و بر روی سیبل های کاغذی صورت می گیرد.

آجورلو گفت: این رقابت ها در ۲ ماده تفنگ و تپانچه ی بانوان و آقایان، به منزله ی ورود به اردوی انتخابی تیم ملی است و هر ورزشکاری که در خود توانایی و استعداد لازم را می بیند می تواند در آن شرکت کند.

رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین در پایان خاطرنشان کرد: در پایان آبان ماه با جمع بندی نسبت به رکوردهای ورودی، نخستین مرحله اردوهای انتخابی تیراندازی را برگزار می کنیم که حاصل آن تشکیل تیم های ملی الف و ب خواهد بود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu