1403/5/13

کد خبر: 12078

1400-10-11 13:25:24

مراسم جشن روز ملی پارالمیپک در سراسر کشور برگزار شد

مراسم جشن روز ملی پارالمیپک، روز گذشته در بسیاری از استان ها در سراسر کشور با اجرای برنامه های متنوعی آموزشی، ورزشی و تفریحی برگزار شد.

گزارش تصویری مراسم روز پارالمپیک در استان ها:   مراسم روز ملی پارالمپیک در استان مازندران

مراسم روز ملی پارالمپیک در استان مازندران با حضور ورزشکاران و مسوولین برگزار شد. در حاشیه این جشن بزرگ کارگاه های آموزشی تنیس روی میز، بوچیا و تیر و کمان برگزار و از ملی پوشان اعزامی به رقابت های پاراآسیایی نقدیر شد.

 

جشن بزرگ روز ملی پارالمپیک استان گلستان

جشن بزرگ روز ملی پارالمپیک استان گلستان روز دوشنبه ۳۰ مهر، در سالن مجموعه ورزشی آزادی اداره ورزش و جوانان با حضور قهرمانان پاراآسیایی جاکارتا و معلولین، نابینایان، سایر قهرمانان جهانی، آسیایی، کشوری، مدیران کل، استانی و دانش آموزان مدارس استثنائی به همراه مدیران و معلمان دلسوز آنها برگزار گردید.

جشن بزرگ جانباز و معلول در چهارمحال و بختیاری جشن بزرگ هفته  پاراالمپیک با حضورمسئولین و بیش از ۱۵۰۰ ورزشکار جانباز و معلول

برنامه های روز ملی پارالمپیک در استان گیلان

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و هفته پارالمپیک، دیدار دوستانه والیبال نشسته در گیلان برگزار شد.

طی مراسمی با حضور مسئولین در شهرستان لنگرود از سامان رضی و مهری فلاحی که در  مسابقات پارا آسیایی جاکارتا اندونزی موفق به کسب مقام شدند تجلیل بعمل آمد.

هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان گیلان در نمایشگاه دستاوردهای هیأت‌های ورزشی استان گیلان شرکت کرد.

جشن روز ملی پارالمپیک در خراسان رضوی

این مراسم با شرکت بیش از ۱۵۰۰ نفر افراد دارای معلولیت دختر و پسر با حضور جمع کثیری از مسئولین و مدیران در سالن شهید بهشتی مشهد انجام شد.

برنامه های هفته پاراالمپیک در همدان

تجدید بیعت با آرمانهای امام و شهدا غبا روبی مراز شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و ورزشکاران

مراسم روز ملی پارالمپیک در استان مرکزی

مراسم روز ملی پارالمپیک با حضور ۱۱۰۰ نفر ورزشکار به همراه خانواده ها و با همکاری بهزیستی استان، آموزش و پرورش مدارس استثنایی و هیات ورزش های جانبازان و معلولین اراک، دوشنبه ۳۰ مهر ماه، در مجموعه ورزشی شهدای ۵ مرداد اراک برگزار شد.

برنامه روز ملی پارلمپیک در استان لرستان

برنامه های روز ملی پارالمپیک با حضور ۷۰۰ دانش آموز دارای معلولیت و خانواده های آنها، ورزشکاران و مسوولین در خرم آباد برگزار شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu