1403/5/13

کد خبر: 12119

1400-10-11 13:25:24

پرتابگر طلایی ایران: به وزیر بهداشت گفتم مدال تزئینی نمی خواهم/ جانبازان و معلولین اصفهانی از ورزشگاه نقش جهان بی بهره اند

علیرضا مختاری، پرتابگر طلایی ایران در رقابت های جاکارتا به روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: در جاکارتا به لطف خدا موفق به کسب یک طلا در پرتاب وزنه و یک برنز پرتاب دیسک شدم.

مختاری افزود: برای دو طلا به جاکارتا رفته بودم اما هفدهم مهر روزم نبود و در پرتاب دیسک برنزی شدم ولی در پرتاب وزنه با ثبت ۸ متر و ۷۳ رکورد آسیا را شکستم، البته در این دو ماده چهار سال است که  رکورد دارم.

وی در خصوص اهدای مدال خود به وزارت بهداشت و درخواست ۲ دستگاه آمبولانس تصریح کرد: روستای همام از توابع شهرستان لنجان با اورژانس ضعیفی دارد. سال ۹۵ مادرم فوت کرد و هشت ماه بعد پدرم. بر سر مزار والدینم حال بدی داشتم ولی بعد از تماس های مکرر با اورژانس، نهایتا اقوام کمکم کردند. موارد مشابهی در این روستا بارها برای اهالی اتفاق افتاد بود.

مختاری ادامه داد: چند ماه قبل از جاکارتا، گفتگوی خواهران منصویان در تلویزیون را دیدم و فعالیت های خیریه آنها مرا تحت تاثیر قرار داد، با خدا عهد کردم با هر رنگ مدالی که برگردم برای روستای همام درخواست آمبولانس کنم. من مدال تزئینی برای روی دیوار نمی خواستم. خوشبختانه به ملاقات وزیر بهداشت در سفر به اصفهان رفتم و مدال هایم را تقدیم کردند. آقای وزیر ضمن تشکر، بعد از چند دقیقه مدال ها را به خودم برگرداندند و دستور مساعد اختصاص آمبولانس و پایگاه اورژانس را صادر کردند.

دارنده ۲ مدال رقابت های پاراآسیایی جاکارتا تاکید کرد: امیدوارم به ورزشکاران هم بیمه تعلق بگیرد و در درمان خود و خانواده با مشکلات عدیده روبه رو نباشیم چراکه شغل اصلی و زندگی ما ورزش است.

علیرضا مختاری در پایان خاطرنشان کرد: از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک برای تلاش های صادقانه ای در اعزام ما کشیدند و به ویژه از ایده ی اردوهای غیر متمرکز دوومیدانی در استان ها سپاسگزارم. اینکه به ملی پوشان اجازه در دادند در شهرهای خود یا همجوارشان به تمرین و آماده سازی بپردازند بسیار کمک کننده بود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu