1403/5/13

کد خبر: 12493

1400-10-11 13:25:24

نظرات مدال‌آوران کاروان پاراآسیایی ایران در دیدار با مقام معظم رهبری

مدال‌آوران کاروان ایران در رقابت‌های پاراآسیایی، نظرات خود را درباره دیدار با رهبر کشورمان بیان کردند.

 

امیر جعفری ملی پوش البرزی و دارنده مدال طلای مسابقات وزنه برداری بازیهای پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا پس از دیدار با مقام معظم رهبری مطرح کرد :

ایشان توجه ویژه ای به ورزش خصوصا ورزش جانبازان و معلولان دارند.

همگی از شوق دیدار با ایشان هیجان داشتیم.

ایشان در فضایی صمیمانه نکات مهمی را برای ما یادآور شدند.

قطعا نصایح ایشان در آینده راهگشای ما خواهد بود.

الناز دارابیان دارنده مدال طلای دو و میدانی بازیهای پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸:

طعم دلنشین دیدار با رهبر معظم انقلاب تا ابد در یاد و خاطرمان خواهد ماند الناز دارابیان دارنده مدال طلای دو و میدانی بازیهای پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در خصوص دیدار امروز ورزشکاران با رهبر انقلاب اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت:دیدار با رهبر عزیزمان بسیار دلنشین و صمیمی بوده و طعم این دیدار صمیمی در یاد تمامی ورزشکاران حاضر تا ابد خواهد ماند و فراموش نخواهیم کرد. دارابیان در ادامه افزود: کسب مدال و نتیجه مطلوب ورزشکاران معلول در میادین ورزشی مهمتر و با ارزش تر از سایر ورزشکاران می باشد و اینکه رهبرمان به این مهم اعتقاد دارند ، دلگرمی ما ورزشکاران معلول را به همراه خواهد داشت. دارنده مدال طلای بازیهای پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ در ادامه خاطر نشان ساخت: رهبر محبوب کشورمان در طول دیدار امروز خود با ورزشکاران و مدال آوران بازیهای پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ ، در تمامی صحبهتایشان از معلولین و جانبازان به عنوان الگوی خوب و موثر یاد کردند.

الناز دارابیان در پایان تصریح کرد:رهبر انقلاب از بانوان ورزشکار محجبه که با حجاب کامل خود در مسابقات حاضر شدند و با حجاب مقابل حریفان خود به میدان رفتند و درخشیدند تشکر کردند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu