1403/5/9

کد خبر: 130073

1402-07-16 01:20:23

اسبقیان: بازی های پاراآسیایی هانگژو اولویت اول فدراسیون است

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان گفت: بازی های پاراآسیایی هانگژو در اولویت اول فدراسیون قرار دارد و تلاشمان حفظ روحیه و انگیزه ملی پوشان است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، جلسه شورای مدیران فدراسیون امروز شنبه پانزدهم مهرماه با حضور رئیس، دبیر، نواب رئیس و مدیران برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این جلسه عنوان کرد: بازی های پاراآسیایی هانگژو مهم ترین موضوع است و در اولویت اول فدراسیون قرار دارد. تمام زحمات و تلاش های شبانه روزی این چند سال، در این دوره از بازی ها خود را نشان خواهد داد و ما می بایست همچون گذشته تلاش کنیم تا روحیه و انگیزه ورزشکاران در این روزهای باقی مانده تا اعزام به بازی های حفظ شود تا شاهد درخشش ملی پوشان کشورمان در هانگژو باشیم.

رئیس فدراسیون گفت: امیدوارم تیم های ملی جانبازان و توان یابان با دعای خیر شما و ملت شریف ایران عزیز اسلامی با دست پر به کشور باز گردند و با ایستادن روی سکوهای قهرمانی دل مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم را شاد کنند.

در ادامه نشست حمیدی دبیر فدراسیون گزارشی از اردوهای متصل به اعزام تیم های ملی و همچنین آماده سازی تجهیزات مورد نیاز ملی پوشان در بازی های پاراآسیایی ارائه کرد.

عکاس: رضا جوشقانی

 

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu