1403/5/14

کد خبر: 13248

1400-10-11 13:25:24

فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین عروج شهادت گونه جانباز سرافراز بهزاد کتیرایی را تسلیت گفت

انالله و انا الیه راجعون

جانبازان اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و شهادت می باشند که تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه در میان نسلهای آینده ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت عالم را عطرآگین می کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می سازد . بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشوراییان ، ندای آسمانی " ارجعی الی ربک " را اجابت نموده و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصا" سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در ملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی بهره مند گردید .

عروج آسمانی جانباز سرافراز جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس حاج بهزاد کتیرایی که از مدیران اخلاق مدار و موفق ورزش کشور بود و سالهای طولانی در راه حفظ ارزشهای والای انقلاب اسلامی و سربلندی ورزش کشور صادقانه کوشید موجب تالم و تاسف شد .

فدراسیون ورزشهای جانبازان ومعلولین عروج شهادت گونه این مدیر و جانباز عزیز را به جامعه ایثارگری وزارت ورزش و جوانان و خانواده بزرگ ورزش کشور ، خانواده محترم و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده واز خداوند متعال ، علو درجات شهیدان والامقام را مسئلت مینماید

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu