1403/5/9

کد خبر: 137005

1402-09-15 14:23:12

در جلسه شورای مدیران مطرح شد؛

اسبقیان: تا پایان ماموریتم به طور جدی پیگیر امورات فدراسیون هستم و اجازه نمی دهم تا برگزاری مجمع، خللی در برنامه های فدراسیون ایجاد شود

نشست شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، جلسه شورای مدیران فدراسیون امروز چهارشنبه پانزدهم آذر ماه با حضور رئیس، نواب رئیس و مدیران برگزار شد.

اسبقیان در ابتدا جلسه بیان کرد: فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، فدراسیون مهمی است و آبروی ورزش کشور است. به طور حتم این موفقیت ها با تلاش شما همکاران ادامه خواهد داشت و امیدوارم در پارالمپیک پاریس هم شاهد افتخار آفرینی ملی پوشان باشیم. از شما همکاران برای برگزاری ثبت نام مجمع انتخاباتی تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: به طور حتم تا پایان ماموریتم در فدراسیون کمک همکارن خوبم هستم و به صورت جدی امورات فدراسیون را دنبال می کنم و تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی اجازه نمی دهم خللی در برنامه های فدراسیون ایجاد شود.خوشبختانه در طول این چهار سال با وجود شیوع بیماری کرونا شاهد افتخار آفرینی های زیادی بودیم و اولین های مختلفی را در رقابت های بین المللی پارالمپیک توکیو، بازی های پاراآسیایی بحرین و هانگژو شاهد بودیم و ملی پوشان ما توانستند بارها رکورد جهان و آسیا را بشکنند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: در کنار پیگیری برنامه مجمع انتخاباتی، پیگیری برگزاری اردوهای تیم ملی برای پارالمپیک پاریس باید در اولویت برنامه های فدراسیون باشد.

حسین پور نایب رئیس فدراسیون گفت: ثبت نام از نامزدهای مجمع انتخاباتی فدراسیون به خوبی انجام شد و مدارک به وزارت ورزش و جوانان تحویل شد تا بررسی های لازم صورت گیرد و پس از آن نتایج نهایی برای برگزاری مجمع اعلام شود. همچنین در تلاش هستیم مسابقات قهرمانی کشور تیراندازی را اوایل ماه برگزار نماییم و پیگیر برنامه های اردوهای تیم های ملی نیز هستیم.

مستقیمی مدیر انفورماتیک فدراسیون در این جلسه از سایت جدید فدراسیون رونمایی کرد و درباره روند سایت مطالبی را بیان نمود.

در پایان، اسبقیان رئیس فدراسیون از جوشقانی عکاس فدراسیون با اهدای لوحی، تقدیر کرد.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu