1403/5/8

کد خبر: 137088

1402-10-09 11:12:06

پیام اسبقیان به مناسبت فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان طی پیامی فرارسیدن روز نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

متن پیام اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان به شرح زیر است:

السَّلامُ علیکَ یابقیَّةَاللهِ (عج(

مردم عزیز ما در روز نهم دی، آن چنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی(

 

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید. حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن ها بایستد در برابر تمام دنیای آن ها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عجل الله فرجه الشریف) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامت برکاته) را شاد ساخت.

فرا رسیدن سال روز حماسه ۹ دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را خدمت تمامی آزادگان جهان و مردم شریف ایران تبریک عرض نموده و ارج می نهیم. 

سید محمد شروین اسبقیان  

۹/دی/1402

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu