1403/5/8

کد خبر: 137095

1402-10-12 13:50:49

کیومرث هاشمی: ولایت‌مداری ویژگی اصلی و محور زندگی شهید سلیمانی بود

وزیر ورزش و جوانان گفت: آن چیزی که به ما در ادامه دادن راه و مکتب شهید قاسم سلیمانی کمک می‌کند، درخصوص ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری ایشان بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، کیومرث هاشمی در مراسم بزرگداشت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی که در فدراسیون جانبازان و توان‌یابان برگزار شد، اظهار کرد: یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و امام شهدا، خاصه شهید حاج قاسم سلیمانی و سیدرضی موسوی را گرامی می‌داریم. مطالب زیادی درخصوص شهید سلیمانی توسط بزرگان تکرار شده است اما آن چیزی که به ما در ادامه دادن راه و مکتب قاسم سلیمانی کمک می‌کند، درخصوص ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری ایشان بود. ولایت‌مداری ویژگی اصلی و محور زندگی حاج قاسم سلیمانی بود.

او ادامه داد: او علاقه‌ای به نظامی‌گری نداشت اما به خاطر ویژگی ولایت‌پذیری، خود را سرباز قلمداد می‌کرد و گفته بود در مزار خود واژه سرباز را ذکر کنید. او همیشه با مردم بود و خانواده شهدا همیشه به او پناه می‌بردند و حاج قاسم سلیمانی هروقت که فرصت پیدا می‌کرد در محفل خانواده شهدا حاضر می‌شد. این ویژگی‌هایی بود که حاج قاسم سلیمانی داشت و ما باید از این ظرفیت استفاده کنیم و از مکتب حاج قاسم سلیمانی درس بگیریم و خود را سرباز ولایت بدانیم.

هاشمی افزود: من این را از مقام معظم رهبری یاد گرفتم که هر کجا هستیم و فعالیت می‌کنیم، آن را مرکز دنیا بدانیم و این را باید در امور خود درنظر بگیریم. امیدواریم بتوانیم رهرو خوبی برای حاج قاسم سلیمانی و بقیه شهدا باشیم. شهدا زنده هستند و در کنار ما حضور دارند و این اعتقادات دینی ما است و امیدوارم با رفتار خود، خدمت‌گذار خوبی برای جامعه اسلامی باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: از همه کسانی که مسبب برگزاری این مراسم بودند، تشکر می‌کنم و امیدوارم با یاد شهدا، گام‌های خوبی در ورزش برداریم. ما المپیک را در پیش داریم و امیدوارم با همراهی کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های ورزشی و جامعه ورزش ایران، اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu