1403/5/8

کد خبر: 137100

1402-10-13 20:49:33

بیانیه فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان در محکومیت حملات تروریستی در مزار مطهر سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی

فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی در گلزار شهدای کرمان، شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان را در کنار مزار سردار دل‌ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

جهانیان یک‌بار دیگر شاهد جنایتی ننگین، غیراخلاقی و به دور از کرامت و منزلت انسانی بودند. حمله تروریستی در جوار مزار مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهادت و مجروح شدن زائران مزار سردار دل‌ها نشان داد دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم ادعا و تبلیغاتی که دارند هیچ بویی از خلق و خوی انسانی نبرده و برای رسیدن به اهداف پلید خود زائران بی گناه را قربانی می کنند.

دشمنانی که تا قبل از سردار دل‌ها و یاران او می ترسیدند امروز در حرکت تروریستی و با به شهادت رساندن هموطنان عزیزمان نشان دادند که از زائران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز می ترسند.

هر چند که دشمن، تمام توان خود را در حمله به ایران اسلامی به کار گرفته و ماهیت خشن خود را برملا ساخته است، اما ملت شریف ایران عزیز اسلامی در راه قرآن، ولایت تا پای جان ایستاده و بر این عهد تا آخرین قطره خون استوار است.

فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی، شهادت هموطنان عزیزمان در این حادثه تروریستی را به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم شریف ایران عزیز اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار دیار کریمان، خانواده‌های معزز این شهدای گرانقدر تسلیت عرض نموده و علو درجات آن شهیدان بزرگوار و شفای عاجل مجروحین را از درگاه پروردگار متعال مسألت می‌نماید.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu