1403/5/8

کد خبر: 137119

1402-10-20 14:11:18

در جمع ملی پوشان والیبال نشسته و تیراندازی مطرح شد؛

اسبقیان: با تلاش‌های شما و کادرفنی شاهد تحقق اهداف وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون در مسابقات پارالمپیک پاریس خواهیم بود

مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان امروز از تمرینات تیم ملی والیبال نشسته مردان و تیم ملی تیراندازی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، اسبقیان رئیس و حسین پور نایب رئیس فدراسیونامروز چهارشنبه بیستم دی ماه، با حضور در اردوهای تیم ملی تیراندازی و والیبال نشسته مردان از تمرینات ملی پوشان بازدید کردند.

در این بازدید هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گزارشی از وضعیت ملی پوشان ارائه کرد و گفت: از بازیکنان منتخب رقابت‌های لیگ  و از بورزشکاران جوان در این اردو استفاده کردیم. همچنین در این اردو از مربیان استان ها نیز بهره گرفتیم. از مسئولین فدراسیون برای حمایت‌هایی که از تیم ملی دارند تشکر و قدردانی می کنم.

همچنین حسین امیری سرمربی تیم ملی تیراندازی درباره وضعیت ملی پوشان تیم مطالبی را بیان نمود.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این بازدید بیان کرد: خیلی خوشحالم که امروز فرصتی شد تا در جمع ورزشکاران پر افتخار پاراآسیایی و پارالمپیک باشم. بعد مدتی استراحت از بازی های پاراآسیایی هانگژو امروز مجدد در جمع شما ملی پوشان عزیزمان هستم.

رئیس فدراسیون گفت: آرزوی توفیق و موفقیت برای شما دارم و امیدوارم با تلاش های شما، شاهد تحقق اهداف وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون و استمرار موفقیت های شما در پارالمپیک پاریس باشیم.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu