1403/5/8

کد خبر: 137184

1402-11-04 16:32:38

اسبقیان:

حضور رئیس جمهور در وزارت ورزش و جوانان نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور شد / تیم ملی بسکتبال با ویلچر در مسابقات آسیا و اقیانوسیه نتیجه ارزشمندی کسب کرد

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، جلسه شورای مدیران با حضور رئیس، نواب رئیس و مدیران امروز چهارشنبه چهارم بهمن ماه در فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در ابتدا بیان کرد: فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت اسوه تقوا، عدالت و شجاعت، حضرت علی (ع) و روز پدر را به شما همکارانم تبریک و تهنیت عرض می کنم. خوشبختانه در وزارت ورزش و جوانان میزبان رئیس محترم جمهور دکتر رئیسی بودیم که این اتفاق نقطه عطفی در ورزش کشور به شمار می رود. در دو جلسه ای که با حضور رئیس جمهور و وزرا و معاونین وزارت ورزش و جوانان برگزار شد شاهد تصویب یازده مصوبه ای بودیم که در پیشبرد اهداف ورزش کشور بسیار موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: به زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون نزدیک می شویم. از تمام همکارانم در فدراسیون تشکر می کنم که در این مدت نیز پیگیر انجام برنامه های فدراسیون هستند و به صورت منظم اردوها و مسابقات در حال برگزاری است.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه نتیجه ارزشمندی را بدست آورد و ثابت کرد که باخت مقابل تیم ژاپن در بازی های پاراآسیایی هانگژو یک اتفاق بود و توانست در این مسابقات دوبار این تیم را شکست دهد و با اختلاف تنها دو امتیاز در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد. این نتایج نشان می دهد که تیم ملی ما با حضور سرمربی کاردان تیم و این بازیکنان می تواند سهمیه پارالمپیک را بدست آورد و جزو 3 تیم برتر پارالمپیک پاریس باشد.

در ادامه جلسه حسین پور نایب رئیس فدراسیون ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع)، عنوان کرد: اقدامات لازم برای برگزاری رقابت های قهرمانی کشور وزنه برداری در حال انجام است و در این راستا جلساتی در فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برگزار شده و در تلاش هستیم تا همچون گذشته به بهترین شکل این مسابقات را برگزار نماییم. اردوهای آمادگی تیم های ملی برای پارالمپیک پاریس در حال برگزاری است و ملی پوشان آماده رویداد های پیش رو می شوند. طرح تعویض کف پوش سالن بسکتبال با ویلچر نیز در حال انجام است و امیدوارم که به زودی آماده بهره برداری شود.

در پایان مدیران حاضر در جلسه، از اقدامات واحدهای خود گزارشی را ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu