1403/6/12

کد خبر: 137621

1403-04-04 19:19:54

برگزاری سومین نشست صمیمانه مسئولین فدراسیون و هیئت های استانی

سومین نشست مسئولین فدراسیون و هیئت های استانی به صورت وبیناری امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، نشست مسئولین فدراسیون با هیئت های استانی امروز دوشنبه چهارم تیرماه برگزار شد که در این جلسه دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون با اشاره به بازدید از کمپ تمرینی کمیته پارالمپیک کره جنوبی و همچنین برگزاری جلسات شورای راهبردی برای تعیین روسای انجمن ها و کادر فنی تیم های ملی جوانان، دیدار با مسئولین ستاد مبارزه با مواد مخدر و انجمن اوتیسم ایران و همچنین اعزام تیم ملی وزنه برداری به گرجستان و تیم ملی تیروکمان به جمهوری چک، گزارشی از اقدامات فدراسیون ارائه کردند.

دکتر کوهپایه زاده ضمن ابراز خرسندی از برگزاری خوب رقابت های قهرمانی کشور پارادوومیدانی تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک گفت: خوشبختانه شاهد برگزاری مسابقات خوبی با حضور طارق سویی مدیر ارشد اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا بودیم و ورزشکاران ما توانستند از 27 استان در این رویداد حاضر شوند و با یکدیگر به رقابت بپردازند.

رئیس فدراسیون همچنین در این جلسه درباره راه اندازی رشته های شمشیربازی و مچ اندازی توضیحاتی را بیان کرد و گفت: باتوجه به اینکه در بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند رشته مچ اندازی برگزار می شود و رشته پر مدال است در تلاش هستیم با آغاز فعالیت در مچ اندازی بتوانیم در این رشته در پاراآسیایی جوانان تاشکند مدال آوری کنیم. مچ اندازی همچنین به لحاظ بعد همگانی، ورزش مناسبی برای جانبازان و توان یابان است که می تواند در جامعه هدف توسعه خوبی پیدا کند. همچنین در خصوص رشته پاراشمشیربازی، مسئول انجمن آن را با همراهی فدراسیون این رشته مشخص خواهیم کرد تا در این رشته ورزشی که رده سنی گسترده تری را شامل می شود و مردم کشورمان به این آن علاقه مند هستند بتوانیم هم در بعد همگانی و هم در بعد قهرمانی آن را توسعه دهیم.

در این نشست همچنین گلشنی دبیر ستاد بازی های پاراآسیایی جوانان فدراسیون، گزارشی از برنامه های این ستاد عنوان کرد و خواستار تعامل هرچه بیشتر هیئت های استانی نسبت به معرفی جوانان ورزشکار خود به فدراسیون شد. در ادامه بیگ رضایی سرپرست کمیته آموزش و پژوهش در خصوص برنامه های این کمیته مطالبی را بیان کرد و از تشکیل شورای پژوهش در فدراسیون خبر داد.

هادیزاده سرپرست انجمن دوومیدانی نیز درباره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و برنامه پیش روی این انجمن از جمله برگزاری مسابقات باشگاهی و جایزه بزرگ و همچنین رقابت های ورزشکاران کم توان ذهنی مطالبی را بیان نمود.

در پایان نیز روسای چند استان نظرات خود را عنوان کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu