1403/6/11

کد خبر: 137660

1403-04-21 21:13:01

پیام تبریک دکتر کوهپایه زاده به مناسبت انتخاب دکتر پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان‌یابان طی پیامی انتخاب دکتر پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان‌یابان، دکتر کوهپایه زاده در پیامی حضور مردم شهید پرور ایران به خصوص جامعه ورزش و خانواده بزرگ ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان در پای صندوق های رای و انتخاب دکتر پزشکیان را به عنوان نهمین رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

"ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در همراهی با رهبر فرزانه و برای پاسداشت خون شهدا و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی با حضور پرشور و گسترده خود در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر آفریدند.

اینجانب به سهم خودم و به نیابت از خانواده بزرگ ورزش های جانبازان و توان‌یابان این حضور حماسی و اقتدار آفرین را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران و به منتخب ملت، برادر بزرگوار و همکار ارزشمند جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان تبریک و تهنیت عرض نموده و از محضر الهی، توفیقات ایشان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این مسئولیت بسیار خطیر، به ویژه در ترویج ورزش همگانی در جامعه خواستارم.

در پایان از حضور پرفروغ جامعه ورزش، به ویژه خانواده بزرگ ورزش های جانبازان و توان‌یابان که با بصیرت انقلابی در انتخابات حضور یافتند تشکر و قدردانی می نمایم."

دکتر جلیل کوهپایه زاده 

تیر ۱۴۰۳

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu