1403/5/15

کد خبر: 137741

1403-05-15 00:17:24

برگزاری جلسه هم اندیشی روسای فدراسیون‌های سه گانه در بخش معلولین

نشست صمیمانه رؤسای فدراسیون های جانبازان و توان یابان، نابینایان و کم بینایان و ناشنوایان امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، جلسه ای با حضور روسای فدراسیون‌های نابینایان و کم بینایان، ناشنوایان مسئولین فدراسیون جانبازان و توان یابان امروز یکشنبه چهاردهم مرداد ماه با هدف هم اندیشی برای دستیابی به اهداف مشترک ورزش معلولین در بعد قهرمانی و همگانی و ایجاد فرصتی برای تضارب آرا در زمینه ارتقا کمی و کیفی ورزش در این حوزه برگزار شد.

مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان در این نشست به بیان کمبود زیرساخت و عدم مناسب سازی اماکن برای ورزش معلولین اشاره کرد.

در ادامه لعل آزاد رئیس فدراسیون ناشنوایان به بیان مطالبی درباره تقویت بودجه ورزشی و تامین منابع پایدار و دکتر کوهپایه زاده نیز به اجرایی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و قوانین مجلس شورای اسلامی برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی در تامین منابع و تخصیص فضاهای فیزیکی مناسب برای ورزش معلولین تاکید کرد.

سیدباقری مشاور عالی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان در این جلسه درباره افزایش بودجه وزارت ورزش و جوانان و تقویت بودجه فدراسیون های سه گانه ورزش افراد توان یاب پرداخت و ماندگارفرد نایب رئیس فدراسیون درباره افزایش ظرفیت ساختمانی کمپ تیم های ملی در فدراسیون جانبازان و توان یابان و توسعه آن مطالبی را عنوان کرد تا فرصت بیشتری برای برگزاری مسابقات و تمرینات تیم های ملی در این فدراسیون باشد.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu