1403/6/11

کد خبر: 137781

1403-05-30 21:10:36

برگزاری مراسم بدرقه ورزشکاران پارالمپیکی خوزستان با حضور استاندار

مراسم بدرقه ملی پوشان پارالمپیکی خوزستان امروز با حضور مسئولین در فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، مراسم بدرقه ملی پوشان پارالمپیکی خوزستان امروز با حضور دکتر کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک، حسینی محراب استاندار، بنی تمیم مدیرکل و ناصری معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، دکتر کوهپایه زاده رئیس، نصیری نایب رئیس و حسین پور سرپریت دبیری و سیدباقری مشاور عالی رئیس فدراسیون، حردانی رئیس هیئت استان خوزستان و پیاهو رئیس هیئت اهواز در محل فدراسیون برگزار و از ملی پوشان و مربیان اعزامی این استان به بازی‌های پارالمپیک پاریس تقدیر شد.

دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم، بیان کرد: امیدوارم تمام ملی پوشان با کسب مدال های خوشرنگ باعث شادی دل رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران شوند. چند سالی در استان خوزستان زندگی کردم و می دانم به لحاظ آب و هوایی، هوا گرم است اما با وجود این گرمای زیاد امروز شاهد حضور قهرمانان بزرگی از این استان در کاروان المپیکی و پارالمپیکی کشورمان هستیم.این استان و هیئت جانبازان و توان یابان آن مربی ساز و قهرمان پرور بوده است و امیدوارم در رویدادهای آینده تعداد مربیان و ورزشکاران اعزامی این استان بیشتر از قبل شود.

در ادامه جلسه دکتر کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ضمن قدردانی از حمایت های مسئولین فدراسیون و همچنین استاندار و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: استان خوزستان، استعدادهای ورزشی زیادی دارد که امروز به واسطه مدیریت خوب بنی تمیم شاهد قهرمانان زیادی از این استان هستیم. با استفاده از ظرفیت های این استان و با حمایت استاندار و مدیرکل اداره ورزش و جوانان در هر دو بخش المپیکی و پارالمپیکی نام آوران و قهرمانان و ورزشکاری بیشماری در این استان داریم که برای سربلندی و عزت کشور عزیزمان در عرصه ورزش تلاش می کنند. برای تمام ورزشکاران کاروان فرزندان ایران آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

بنی تمیم مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان عنوان کرد: از مسئولین فدراسیون، استاندار و وزارت ورزش و جوانان برای حمایت هایی که دارند تشکر و قدردانی می کنم. ورزشکاران و قهرمانان استان خوزستان الگویی برای مردم کشورمان هستند و بانوان ما نمونه موفقی از یک بانوی مسلمان در دنیا هستند که می تواند انگیزه ای برای سایر بانوان باشد. موفقیت های ورزشکاران در پارالمپیک انگیزه را برای ورود دیگر افراد توان یاب به عرصه ورزش ایجاد می کند. امیدوارم باز هم شاهد درخشش ملی پوشان کشورمان در پاریس باشیم.

در ادامه نشست، حسینی محراب استاندار خوزستان گفت: به روح پاک و بلند شهدا به ویژه شهیدان خدمت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم درود و صلوات می فرستم. از شما ورزشکاران برای تلاش هایی که در اردوها داشتید تشکر می کنم و خدا قوت می گویم. شما برای موفقیت در ماراتن پارالمپیک آماده شدید و امیدوارم دست پر به کشور برگردید.

وی ادامه داد: به سختی کار شما واقف هستم‌ رقابت طاقت فرسایی است. موفقیت در میدان بزرگ پارالمپیک به سادگی رقم نمی خورد و امیدوارم شما مدال های خوشرنگ این مسابقات را از آن خود کنید. عضو تیم ملی بودن افتخار بزرگی است و شما در میادین بین المللی از نام و پرچم مقدس کشورمان دفاع می کنید و برای سربلندی نام ایران تلاش می کنید.

استاندار خوزستان افزود: شما قهرمانان افتخار و عزت ملی هستید و در معرفی فرهنگ، انقلاب اسلامی و چهره مسلمان ایرانی به دنیا تاثیر گذار هستید و به خصوص ورزشکارانی که اسوه اخلاق هستند بیشترین اثر را برای معرفی فرهنگ انقلاب اسلامی به جهان دارند.

وی عنوان کرد: در دنیایی که امروز مردم مظلوم غزه به شهادت می رسانند، شما به عنوان یک مسلمان ایرانی از مظلومان دفاع می کنید و صدای آنها به گوش دنیا می رسانید.

حسینی محراب اظهار داشت: سجده بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و نام الله و حس غرور و افتخار در زمان اهتزاز پرچم کشورمان بسیار ارزشمند است.

استاندار خوزستان گفت: شما الگویی برای جوانان و نوجوانان هستید و نشان دادید که با لطف پروردگار، معلولیت مانعی برای رسیدن به قله های افتخار نیست. شما پهلوان و اسوه هستید که با قهرمانی به تمام مردم جامعه انگیزه می دهید و باعث درخشیدن نام کشور عزیزمان ایران در جهان هستید. امیدوارم که دست پر از این رقابت ها برگردید و شاهد درخشیدن شما در پاریس باشیم.

گفتنی است در این نشست صمیمانه ملی پوشان و کادر فنی از مشکلات و مسائل خود با استاندار گفتگو کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu