1403/6/15

کد خبر: 137848

1403-06-14 22:34:22

در راستای توسعه کمی و کیفی بسکتبال با ویلچر در ایران؛

دیدار دکتر کوهپایه‌زاده با دبیرکل فدراسیون جهانی بسکتبال باویلچر

رئيس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان در حاشیه بازی‌های پارالمپیک پاریس با "نوربرت کوچرا" دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، در راستای توسعه کمی و کیفی بسکتبال با ویلچر در ایران بر اساس برنامه چهارساله، امروز دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون به همراه اشرفی مشاور رئیس کمیته ملی پارالمپیک با "نوربرت کوچرا" دبیرکل فدراسیون جهانی بسکتبال باویلچر دیدار و گفتگو کردند.

دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون در خصوص این دیدار گفت: در این جلسه درباره عملکرد فدراسیون در طی چند سال اخیر گزارشی را به دبیرکل فدراسیون جهانی بسکتبال ارائه کردیم. همچنین به لحاظ ارتقا مباحث آموزشی و کلاسبندی بسکتبال با ویلچر در ایران ابراز علاقه مندی کردیم.

وی افزود: از طرفی هم برای میزبانی مسابقات منطقه ای و بين المللي در سطوح مختلف، جوانان و بزرگسالان آقایان و بانوان صحبت کردیم که این موضوع با استقبال نوربرت کوچرا همراه شد.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: دبیرکل فدراسیون جهانی بسکتبال باویلچر در خصوص برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و به ویژه کلاسبندی در کشورمان ابراز و همراهی تمایل کرد. 

وی تصریح کرد: همچنین در خصوص میزبانی بازی‌های پاراآسیایی جوانان سال آینده برای بسکتبال با ویلچر مردان اعلام آمادگی کردیم‌ که با ابراز تمایل دبیرکل فدراسیون جهانی باویلچر همراه شد. نشست بسیار خوبی بود و امیدواریم که در آینده بتوانیم موارد مطرح شده در این جلسه را اجرایی کنیم.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu