1403/5/14

کد خبر: 14007

1400-10-11 13:25:24

ورزشکاران ما در طول سال در تمرین هستند/ از فدراسیون جانبازان و کارکنان آن برای همکاری در طول این سال‌ها تشکر می‌کنم

محمد کفشدارحسینی، مربی تیم‌های آسایشگاه فیاض‌بخش و موسسه اعتباری ملل مشهد پس از قهرمانی در رقابت‌های باشگاهی تنیس‌روی‌میز مردان گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داده است که ماحصل آن را می‌خوانید.

محمد کفشدارحسینی در خصوص سابقه فعالیت خود در حوزه ورزش جانبازان و معلولین گفت: من از سال ۶۲، زمان ریاست آقای سرخیل بر فدراسیون وارد ورزش شدم و مدت بیست سال سابقه هدایت تیم ملی تنیس‌روی‌میز جانبازان و معلولین را داشته‌ام و ۳۵ سال است در تنیس‌روی‌میز مشهد فعالیت دارم.

مربی تیم قهرمان موسسه اعتباری ملل افزود: در تمام این سال‌ها تلاش کرده‌ایم برای ورزشکاران دارای معلولیت در شهر مشهد فضاهای مناسب تمرینی فراهم کنیم ور در حال حال حاضر چهار سالن به آنها خدمات ورزشی ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: این تلاش‌ها نتیجه داد و مشهد به عنوان قطب تنیس روی میز معلولان شناخته شده است. کفشدار تاکید کرد: سال گذشته با یک تیم به لیگ تنیس روی میز آمدیم، تیم موسسه اعتباری ملل که عنوان نایب قهرمانی را نیز کسب کردیم ولی امسال در بخش نشسته، تیم آسایشگاه شهید فیاض‌بخش به‌عنوان قهرمان بخش نشسته و تیم موسسه موسسه اعتباری ملل قهرمان بخش ایستاده شناخته شد. وی با اشاره به پیشرفت قابل توجه ورزشکاران مشهد در لیگ سال ۹۷، تصریح کرد: این پیشرفت با تلاش ورزشکاران و حمایت‌های مسوولین موسسه اعتباری ملل، آقای مروجی مدیر آسایشگاه شهید فیاض‌بخش و آقای مهندس مستشاری مسوول ورزش آسایشگاه به دست آمد. سالن ورزش آسایشگاه فیاض‌بخش همیشه پذیرای ورزشکاران دارای معلولیت است و ورزشکاران ما در طول سال مدام در حال تمرین هستند. مربی تیم قهرمان آسایشگاه شهید فیاض بخش گفت: با توجه به تغییراتی که براس تنیس‌روی میز معلولین پیش آمد و انتقال این رشته به فدراسیون تنیس روی میز امیدواریم به سوی تخصصی‌تر شدن برویم و مسابقات داخلی و برون مرزی بیشتری برای ورزشکاران تدارک دیده شود. محمد کفشدار حسینی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به انتقال تنیس روی میز به، بعد از ۳۵ سال حضور و ارتباط با فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین از همه عوامل و کارکنان آن تشکر می‌کنم که در طول این سال‌ها برای برگزاری مسابقات و برنامه‌های ما زحمت کشیدند و امیدوارم این ارتباط دوستانه همیشه بین ما باقی بماند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu