1403/5/14

کد خبر: 14100

1400-10-11 13:25:24

نشست هم اندیشی نواب رئیس انجمن های ورزشی جانبازان و معلولین با سرپرست امور بانوان

   

نشست هم اندیشی بانوان، با حضور مژگان نصیری، سرپرست امور بانوان و نواب رئیس ۹ انجمن ورزشی، امروز در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار شد.

در این نشست، میربابایی نایب رئیس انجمن تنیس روی میز، رسولی انجمن هوش میانه، حسینی تیروکمان، ابوالقاسم والیبال نشسته، شیعه دوومیدانی، گرامیان تیراندازی، سفیدباف تنیس با ویلچر، عظیمی بدمینتون و فتحی نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر حضور داشتند و به ارائه گزارش عملکرد بانوان در رشته های مختلف پرداختند.

درادامه جلسه نصیری، سرپرست امور بانوان فدراسیون، با ارائه گزارش کارشناسی به تشریح دستاوردهای سال جاری بانوان پرداخت و با تاکید بر ضرورت توسعه هر چه بیشتر فعالیت ها در حوزه بانوان از نواب رئیس، جمع بندی و ارائه برنامه سال آینده انجمن ها را درخواست کرد.

وی با تاکید بر پیش رو بودن مسابقات کسب سهمیه ی پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ ابراز امیدواری کرد بخش بانوان، با بهره گیری از تجربیات مفید نایب رئیسان انجمن ها، همسو با برنامه های عملیاتی فدراسیون به حرکت رو به رشد خود ادامه می دهند و مانند گذشته در عرصه های داخلی و بین المللی به جایگاه شایسته ورزش بانوان ایران دست پیدا می کنند.

سرپرست امور بانوان فدراسیون در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نواب رئیس، از آنها خواست در راستای تقویت تیم های ملی به استعدادیابی و پشتوانه سازی و ارتقا سطح دانش مربیان و داوران اهتمام داشته باشند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu