1403/5/14

کد خبر: 14229

1400-10-11 13:25:24

ورزشکاران و مربیان بوچیا ایران به سرعت پیشرفت می کنند

مدرس بین المللی مربیگری بوچیا گفت: علاقه ورزشکاران و مربیان بوچیا ایران به این رشته زیاد است و باعث سرعت در پیشرفت آنها خواهد شد.

هارت وینگ ووک، مدرس بین المللی مربیگری بوچیا در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: به صورت میانگین مربیان ایران دارای دانش خوبی هستند و با اصل قوانین و مقررات آشنایی دارند اما در بعضی موارد نیاز است که به صورت عملی آموزش ببینند.

وی ادامه داد: علاقه ورزشکاران و مربیان بوچیا ایران به این رشته زیاد است و باعث سرعت در پیشرفت آنها خواهد شد. در طول کلاس ها هر مهارتی که تدریس شد، سوالات بسیار خوبی از سوی مربیان مطرح می شد که نشان از سطح بالای آنها دارد و به طور حتم با تکمیل این دوره مهارت مربیان ایران بیشتر خواهد شد.

وینگ ووک عنوان کرد: مطالب مهمی در این کلاس ها آموزش داده شد و مهارت های مختلفی را به صورت تئوری و عملی تدریس کردیم تا تکنیک های مربیان بیشتر شود.

مدرس بین المللی مربیگری بوچیا در پایان درباره اینکه آیا تفاوتی بین سطح مربیان ایران با دیگر کشورها وجود دارد خاطر نشان کرد: پیش از این در دیگر کشورها نیز دوره مقدماتی این رشته را آموزش دادم اما در ایران دوره پیشرفته را برگزار کردیم. سطح آموزش و فراگیری ها متفاوت است و به دلیل اینکه نوع دوره ها فرق دارد نمی توانم بگویم که سطح کشوری از کشور دیگر بالاتر است.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu