1403/5/15

کد خبر: 15811

1400-10-11 13:25:24

به دنبال تائید و اجرایی کردن تقویم ورزشی فدراسیون هستیم

بحرینی گفت: از اولویت های برنامه کاری ما در سال جدید پیگیری تائید تقویم ورزشی فدراسیون و اجرای آن است.

بهداد بحرینی، سرپرست طرح و برنامه فدراسیون جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی درباره فعالیت های این معاونت در سال جدید بیان کرد: از اولویت های برنامه کاری ما پیگیری تائید تقویم ورزشی فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی پارالمپیک است تا بتوانیم بر اساس آن برای بودجه مورد نیاز اقدام کنیم.

وی ادامه داد: این تقویم در سال گذشته با کمک معاونت قهرمانی فدراسیون تنظیم گردید و در نسخه های جداگانه به وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک ارسال شد.

بحرینی با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدات ملی عنوان کرد: کار تحقیقاتی درباره ساخت نیزه، دیسک و وزنه که از سال ۹۶ آغاز شده بود در سال گذشته به مرحله تولید انبوه رسید. همچنین کار تحقیقاتی رمپ بوچیا به اتمام رسیده است و نمونه اولیه آن تولید شد و هم اکنون در مرحله آزمایش استاندارد قرار دارد.

وی تصریح کرد: در سال جدید کار تحقیقاتی برای تولید ویلچر کربنی را ادامه خواهیم داد تا در این زمینه نیز به خودکفایی برسیم.

سرپرست طرح و برنامه فدراسیون در پایان گفت: تخصیص سهمیه بودجه ۲۷ صدم از ۹ درصد مالیات برای ورزش جانبازان و معلولین را در سال جدید پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم که با اجرای صحیح این قانون بتوانیم برنامه های ورزشی فدراسیون و هیئت های استانی را توسعه دهیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu