1403/5/16

کد خبر: 15845

1400-10-11 13:25:24

هدف ما کسب عنوان قهرمانی مسابقات جهانی اسپانیا است

روزبهانی گفت: هدف ما کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی اسپانیا است و برای رسیدن به آن تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

علی روزبهانی، سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: هدف ما کسب عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات جهانی اسپانیا است و تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران روی سکوی قهرمانی جهان بایستد. تیم ما در مسابقات آسیا و اقیانوسیه توانست قهرمان شود و امیدوارم که در مسابقات جهانی اسپانیا هم بتوانیم با عملکردی درخشان این عنوان را بدست آوریم.

وی ادامه داد: در مسابقات جهانی اسپانیا ۱۶ تیم حضور دارند که در ۴ گروه چهار تیمی به رقابت می پردازند و ما در مرحله گروهی با تیم های فنلاند، ایرلند و آمریکا هم گروه هستیم که گروه چندان سختی نیست و درمراحل بعدی تیم ها از لحاظ فنی قوی تر می شوند.

روزبهانی درباره اردوهای آمادگی تیم ملی گفت: اولین مرحله اردو آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا شروع شده است که در ابتدا ۱۹ بازیکن را به اردو دعوت کردیم که بعد از ۳ روز بررسی عملکرد آنها و تایید کلاسبندی، ۱۱ نفر در اردو باقی می مانند و پس از آن در همین مرحله ۹ نفر از ملی پوشانی که در مسابقات کیش حضور داشتند وارد اردو می شوند و در نهایت اردو با این ۲۰ بازیکن ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی در پایان عنوان کرد: طبق پیش بینی که انجام دادیم در اردیبهشت و خرداد هم چند مرحله اردو برگزار خواهیم کرد تا تیم با آمادگی کامل تیرماه عازم مسابقات جهانی شود. خوشبختانه بازیکنان و کادر فنی تیم تمام توان خود را به کار گرفته اند تا در این دوره از رقابت ها موفق باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu