1403/5/16

کد خبر: 15889

1400-10-11 13:25:24

برای اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در ورزش جانبازان و معلولین تلاش می کنیم

کشاورز گفت: برای اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در ورزش جانبازان و معلولین تلاش می کنیم.

محمد کشاورز، معاونت امور استان های فدراسیون جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی اظهار داشت: اولویت امور استان ها بررسی اجرایی شدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است که بر اساس آن فضا و اماکن ورزشی در اختیار ورزشکاران جانبازان و معلولین قرار گیرد تا ورزش این قشر از جامعه ترویج پیدا کند.

وی ادامه داد: در همین راستا، مصوبه را به هیئت های ورزشی استان ها ارسال کردیم تا مسئولان هیئت ها بر این اساس به دنبال اختصاص فضاهای ورزشی به ورزشکاران جانباز و معلول باشند.

کشاورز تاکید کرد: با پیگیری های انجام شده طبق مصوبه هیئت وزیران، تاکنون ۷هیئت ورزشی استانی موفق به استفاده رایگان از مجموعه ورزشی شهر خود به مدت ۱۰ سال شدند که در تلاشیم با همکاری سایر هیئت ها این امکان برای سایر استان ها نیز فراهم شود.

کشاورز افزود: در سال گذشته ۱۶ مجمع سالیانه و ۶ مجمع انتخاباتی با حضور ریاست فدراسیون در هیئت های مختلف ورزشی برگزار شد تا عملکرد هیئت ها در سالی که گذشت در مجمع مطرح شود. همچنین در سال ۹۷ تفاهم نامه هایی با سازمان بهزیستی و دانشگاه ها برای توسعه ورزش جانبازان و معلولین منعقد شد.

وی عنوان کرد: بر اساس سنوات گذشته، در پایان سال عملکرد هیئت های ورزشی استان های مختلف مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد و هیئت ها بر اساس عملکردی که داشتند ارزیابی می شوند تا مشکلات، نیازها، نقاط ضعف و قوت آنها مشخص شود و در حال حاضر مشغول بررسی گزارشات استانی هستیم.

معاونت امور استان ها در پایان ضمن تشکر از مسئولان هیئت های استانی گفت: از وظایف اصلی این معاونت ایجاد ارتباط بین هیئت ها و فدراسیون است تا مشکلات و نیازهای استان ها شناخته و راه کارهایی برای آن در نظر گرفته شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu