1403/5/16

کد خبر: 15902

1400-10-11 13:25:24

نتیجه زحماتم را با کسب مدال های جهانی و آسیایی گرفتم/ ورزش قهرمانی نیاز به برنامه ریزی حرفه ای دارد

سیدحامد صلحی پور گفت: خوشبختانه با کسب مدال های مختلف در مسابقات آسیایی و جهانی نتیجه زحماتم را گرفتم.

سیدحامد صلحی پور، ملی پوش پاراوزنه برداری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: زمانی که ۶ ساله بودم در یک سانحه تصادف دچار معلولیت شدم اما با انگیزه ای که نسبت به پویایی در زندگی داشتم و نیز با علاقه ام به ورزش، علی رغم همه ی سختی ها تمریناتم را آغاز کردم و خوشبختانه با کسب مدال های خوش رنگ در رقابت های جهانی و آسیایی نتیجه زحماتم را گرفتم.

دارنده مدال طلای رقابت های پاراآسیایی جاکارتا ادامه داد: از ۱۵ سالگی به مدت ۴ سال در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعالیت کردم و پس از آن وارد رشته وزنه برداری جانبازان و معلولین شدم و در اولین تجربه حضورم در رقابت های قهرمانی جهان سال ۲۰۰۸ توانستم مدال نقره را بدست آورم. از آن زمان تاکنون در رقابت های آسیایی و جهانی مدال های مختلفی را برای تیم ملی کشورم کسب کردم.

آرزوی هر ورزشکاری حضور در رقابت های المپیک و پارالمپیک است

ملی پوش پاراوزنه برداری افزود: آرزوی هر ورزشکاری حضور در رقابت های المپیک و پارالمپیک است و من توانستم در دو دوره از رقابت های پارالمپیک حضور داشته باشم اما جای مدال این مسابقات در کارنامه ورزشی ام خالی است و اکنون هدفم رسیدن به سکوی پارالمپیک است که امیدوارم در توکیو ۲۰۲۰ هدفم محقق شود.

صلحی پور اظهار داشت: افراد دارای معلولیت می توانند با حضور در ورزش یا انجام فعالیت های اجتماعی یا هنری از خانه نشینی دست بکشند و دنیای جدیدی را تجربه کنند و در کنار آن تحصیلات خود را ادامه دهند و موفقیت های مختلفی را به دست آورند. من همراه با ورزش، درس ام را پیگیری کردم و در حال حاضر لیسانس مدیریت ورزشی دارم.

ورزش قهرمانی نیاز برنامه ریزی حرفه ای دارد

وی درباره اینکه چه تصمیمی برای بعد از دوران حرفه ای خود دارد عنوان کرد: وقتی هر فردی حضور در دنیای ورزش حرفه ای را انتخاب می کند، می بایست برنامه تغذیه، خواب و زندگی خود را بر اساس آن تنظیم کند چراکه ورزش قهرمانی نیاز برنامه ریزی حرفه ای دارد و یک ورزشکار نمی تواند بعد از خداحافظی از دوره قهرمانی به یک باره ورزش را کنار بگذارد و من هم زمانی که از دنیای حرفه ای کناره گیری کنم دوست دارم با حضور در دوره های داوری یا مربیگری فعالیتم را در ورزش ادامه دهم و تجربیاتم را در اختیار دیگر افراد بگذارم.

صلحی پور درباره رقابت های قزاقستان گفت: بعد از بازی های پاراآسیایی جاکارتا دوره ای را استراحت کردیم و اکنون برای مسابقات قهرمانی جهان قزاقستان آماده می شویم و امیدوارم که ملی پوشان بتوانند با رسیدن به اوج آمادگی خود مدال های خوش رنگی را برای تیم ملی کسب کنند و شاهد درخشیدن نام ایران در این مسابقات باشیم.

ملی پوش پارا وزنه برداری در پایان گفت: ورزش و به خصوص رشته وزنه برداری قابل پیش بینی نیست اما امیدوارم که بتوانیم در رقابت های قزاقستان همانند دیگر مسابقات عملکرد موفقی داشته باشیم و تیم ملی ایران بهترین عنوان این دوره را از آن خود کند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu